Ach als dit zo doorgaat, heft het probleem zich van zelf op, heeft ze geen tandjes meer....

eigenlijk stom als ik dan zo eens bedenk... wat moet ik doen om het te voorkomen?
Geen idee.
Ik heb trouwens de vragen op jouw topic netjes beantwoord!
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chrystal-gek schreef:Dat zal wel minimaal gingivitis zijn dan.
En nee, daar hoeft je kat geen AB voor te slikken.
Werkt ook niet.
Ook hoeft het niet omdat hij onder narcose een gebitsbehandeling moet ondergaan, of kiezen moet laten trekken ofzo.
Ik ga dus met jouw dierenarts mee dat het geen probleem is dat je bij jouw kat de AB niet naar binnen krijgt.
Alleen wel jammer dan dat hij het in 1e instantie wel voorgeschreven had.
Is het wel verstandig om een kat met hartruis onder narcose te brengen?
KVV is idd kant en klaar vers.
Barf is een van de vers-richtingen zeg maar.
Juist voor een kat met nierproblemen en tand(vlees)problemen is het verstandig om op vers over te stappen.
Medicijnen vermeng ik trouwens met KVV, kefir (ideaal met poedertjes en druppels ed) of rodi-worst/stukje kaas oid.
sheela schreef:Wilawander; deze uitleg kreeg ik ook van de DA. Maar dan snap ik niet dat ze er zo gemakkelijk over doet als poes de tabletjes niet wil, dan maar niet. Het was leuk geweest als ze ze wel binnen kreeg. Maar ach, als het niet lukt, dan laat maar. Juist met een poes met een hartruisje zou je toch denken dat ze dan zegt; kom maar langs, dan spuiten we de AB wel.
ik heb trouwens kant en klaar voer gekocht voor poes, wil ze dat niet! Ze wil blik!
Gelukkig heb ik ook nog een hongerige moederpoes die het wel heel lekker vindt!
Van die poezen-hamburgers en blokjes lamshart. De lamshart heb ik nog niet geprobeerd, alleen aan mama gegeven.