Hond gisteravond kwijtgeraakt in het bos: TERUG GEVONDEN

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noppie

Re: Hond gisteravond kwijtgeraakt in het bos: TERUG GEVONDEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 11:52

Gelukkig maar dat hij gevonden is. Even 20 km afgelegd in zo'n korte tijd, wat een wandeling! Dan nog eens een extra sportrondje bij de politie. Als hij eenmaal thuis is zal hij heel wat slaap moeten inhalen... Nagelbijten / Gniffelen

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:00

Wat een dondersteentje!! Nagelbijten / Gniffelen Maar goed om te lezen dat hij terecht is! Haha!

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:04

Dat is schrikken voor jullie geweest! Gelukkig is hij weer terecht!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 13:29

-> BB

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 15:04

Gelukkig is hij terug gevonden. die dingen gebeuren er gewoon wel eens, dat honden ff niet meer onder appel staan en dan weg lopen.

xjox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 15:31

Ik kwam gister trouwens nog een hond tegen die zijn baasje kwijt was, helemaal in paniek.. half uur later komt die baas aan, lekker aan de drank Verward

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 17:33

Noppie schreef:
Gelukkig maar dat hij gevonden is. Even 20 km afgelegd in zo'n korte tijd, wat een wandeling! Dan nog eens een extra sportrondje bij de politie. Als hij eenmaal thuis is zal hij heel wat slaap moeten inhalen... Nagelbijten / Gniffelen

Nou, de politie was blij dat wij 'm weer meenamen. Dat dier is echt ZO mega druk haha politie zei al: hij is niet moe te krijgen! Dat was ons al bekend. Diertje gaat nooit uit zich zelf liggen.. Verward

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 17:34

xjox schreef:
Nou heb ik gister precies hetzelfde meegemaakt. Mijn hondje, Daantje, was gister ook weggelopen. Ik was alleen thuis, dus thuis kon ik niemand halen om te helpen. Dus ik snel vanuit het bos naar mijn Oma gerend en we zijn hem gaan zoeken. Mijn andere hond Semmie was gewoon bij mij gebleven. In het bos vonden we niks dus we gingen naar mijn huis, ik deed de poort open zat 'ie daar! Ik helemaal blij.. Maar het blijft raar, we zitten aan een super drukke weg waarschijnlijk is hij die weg overgestoken.. Maar super dat je hond gevonden is!

aii over zo'n drukke weg, dan ben je zelf ook wel ff in paniek als je 'm kwijt bent! Gelukkig is jouw hond ook weer terecht Pling

xjox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 17:46

Gelukkig wel Haha! Ik zag dat jij in Nijmegen woond, woon ik ook (in brakkenstein) die weg die ik bedoelde is de heyendaalseweg.. bah dan schrik je je rot, dat beestje alleen die weg over.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 00:55

Ja precies..hij heeft volgens mij heel wat bescherm engeltjes gehad Tong uitsteken

Noppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 09:42

_Veronique_ schreef:
Noppie schreef:

Nou, de politie was blij dat wij 'm weer meenamen. Dat dier is echt ZO mega druk haha politie zei al: hij is niet moe te krijgen! Dat was ons al bekend. Diertje gaat nooit uit zich zelf liggen.. Verward

Hihi, een hyperhond. Haha! Nou ja, gelukkig is er verder niks gebeurd en is hij gezond en wel terug....