Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Noppie schreef:Gelukkig maar dat hij gevonden is. Even 20 km afgelegd in zo'n korte tijd, wat een wandeling! Dan nog eens een extra sportrondje bij de politie. Als hij eenmaal thuis is zal hij heel wat slaap moeten inhalen...
xjox schreef:Nou heb ik gister precies hetzelfde meegemaakt. Mijn hondje, Daantje, was gister ook weggelopen. Ik was alleen thuis, dus thuis kon ik niemand halen om te helpen. Dus ik snel vanuit het bos naar mijn Oma gerend en we zijn hem gaan zoeken. Mijn andere hond Semmie was gewoon bij mij gebleven. In het bos vonden we niks dus we gingen naar mijn huis, ik deed de poort open zat 'ie daar! Ik helemaal blij.. Maar het blijft raar, we zitten aan een super drukke weg waarschijnlijk is hij die weg overgestoken.. Maar super dat je hond gevonden is!
_Veronique_ schreef:Noppie schreef:Gelukkig maar dat hij gevonden is. Even 20 km afgelegd in zo'n korte tijd, wat een wandeling! Dan nog eens een extra sportrondje bij de politie. Als hij eenmaal thuis is zal hij heel wat slaap moeten inhalen...
Nou, de politie was blij dat wij 'm weer meenamen. Dat dier is echt ZO mega druk haha politie zei al: hij is niet moe te krijgen! Dat was ons al bekend. Diertje gaat nooit uit zich zelf liggen..