wie heeft nog een dobermann puppy?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jana_en_Ik

Re: wie heeft nog een dobermann puppy?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 11:46

Vende schreef:
Een hond heeft z'n staart juist heel hard nodig. Een hond en een mens kan er veel aan zien, of hij dominant is, blij, of hij oplet, bang is en ga zo maar door.

Gaat soms lastig met een stompje Haha!

Onze oude rotweiler stond met haar hele kont te schudden als ze blij was Nagelbijten / Gniffelen

@TS: uit je eerste berichtje lijkt het alsof je perse op zoek bent naar mensen met een gecoupeerde hond om er een te kopen dan. Wellicht heb je je bericht niet helemaal goed verwoord als je alleen interesse hebt in het feit of mensen nog gecoupeerde honden hebben. Je vindt het alleen leuk/mooi dat ze gecoupeerd zijn, omdat je het zo gewend bent, dat heb ik ook, maar daar wen je heel snel aan. Als je er straks een met staart en oren koopt, sluit je die zo in je hart Ja

Ps. probeer aub een beetje op je spelling te letten Knipoog

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 12:46

Couperen is idd al een aantal jaar verboden. Onze dober heeft gewone oren maar wel nog een gecoupeerd staartje, toen mocht dit nog.Ik vind ze wel liever en mooier met, alhoewel een mooi (want er zijn ook veel anderre) gecoupeerde dober ook heel mooi kan zijn.

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 13:12

zitake schreef:
Couperen is idd al een aantal jaar verboden. Onze dober heeft gewone oren maar wel nog een gecoupeerd staartje, toen mocht dit nog.Ik vind ze wel liever en mooier met, alhoewel een mooi (want er zijn ook veel anderre) gecoupeerde dober ook heel mooi kan zijn.

Ik hoop dat het woordje 'liever' een hele stomme tikfout is? Haha!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 13:13

Een hond vertelt zijn hele leven met zijn staart en oren. Ga mij niet vertellen dat het dus niet erg is.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:22

Vende schreef:
zitake schreef:

en waarom zou dit een tikfout moeten zijn vraag ik mij dan af. Lips are sealed Neen het is geen tikfout. Ik bedoelde eigelijk dat ik ze er liever vind uitzien op die manier. Wat niet betekend dat ze nu lief geworden zijn, ze zijn het gewoon altijd geweest. Haha!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:25

BrittKitt schreef:
Een hond vertelt zijn hele leven met zijn staart en oren. Ga mij niet vertellen dat het dus niet erg is.

Dat is waar, maar het is niet omdat een hond gecoupeerd is dat hij hiermee niks meer kan zeggen he. Uiteindelijk zijn ze enkel maar ingekort. Er bestaan zoveel soorten oren dat de vorm er weinig toe doet. Ipv hangen staan ze dan rechtop, nu er zijn zat houden met oren die qua vorm toch voor deel te vergelijken zijn met de dober. En qua staart, reken maar dat ook die ng werkt en andere honden vangen de boodschap nog altijd goed op. Onze dober is bv een beetje een showtype, zeg maar dominant en dat staartje ging vroeger telkens rechtop als hij bij andere honden passeerde, reken maar dat het genoeg imponeerde.

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 17:24

Vende schreef:

zitake schreef:
en waarom zou dit een tikfout moeten zijn vraag ik mij dan af. Lips are sealed Neen het is geen tikfout. Ik bedoelde eigelijk dat ik ze er liever vind uitzien op die manier. Wat niet betekend dat ze nu lief geworden zijn, ze zijn het gewoon altijd geweest. Haha!

Kijk, en dat is het nadeel van Bokt, elkaar niet kunnen horen en de manier waarop iets gezegd wordt Knipoog