Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
merrylegsje schreef:wat onwijs sneu is voor die beestjes als je het mij vraagt, dit vind ik nogal afkrakend klinken maar dat zal dan wel aan mij liggen, maar als ze het echt zo slecht hebben waren ze al lang wel dood geweest, ik vraag niet of ik grotere bakken moet kopen (die moetten tenslotte ook betaald worden) maar of ik mn vissen van bak kan wisselen
Citaat:maar als ze het echt zo slecht hebben waren ze al lang wel dood geweest,
merrylegsje schreef:nou ach het is maar een vis gedachte valt nog wel mee hoor anders had ik wel gewoon alles omgeruild, de vissen tonen ook niet ongelukkig
_Mayo_ schreef:Nee, je kan ze niet van bak wisselen, mij is in de winkel ,waar ik mijn sluierstaarten heb gekocht, verteld dat je goudvissen en sluierstaarten met z'n tween in minstens 25 liter water moeten. Dit staat tevens ook in mijn vissenboek.
Je kan je sluierstaart en guppy dus wel in de grote bak doen maar dan moet je voor de goudvissen een 25 liter bak kopen. Deze kosten 17 euro bij de dierenspeciaalzaak.
Dat die sluierstaart nu in 10 liter zit echt niet goed en die kan inderdaad binnenkort vergroeiingen gaan vertonen want hij zal nog wel even blijven groeien. Hij moet er dus in iedergeval uit.