Als het mijn parkiet was geweest en hij zou kwijt zijn, zou ik er niet van kunnen slapen, maar ik zou ook niet kunnen slapen met het idee dat ik iemand anders zijn huisdier misschien wel in huis heb, terwijl deze persoon er niet van op de hoogte is.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Wilawander schreef:Jongens ik woon in Duitsland. Volgens mijn dierenarts is het onbegonnen werk een eigenaar te gaan zoeken terwijl het dier geen ring heeft. Ik heb echt mijn best gedaan en nagevraagt waar hij weg komt. Ben voor 99% zeker dat ik weet waar hij weg komt. En het heeft geen zin om hem daar naar toe te brengen en wil daar ook verder niet ingaan.
We zullen een vriendje voor hem erbij zoeken maar we laten hem eerst herstellen van alles wat hij waarschijnlijk in korte tijd heeft beleeft. Ook op aanraden van de dierenarts.
Edit: Om jullie gerust te stellen. Heb ik contact opgenomen (we wonen vlak bij de grens) en er is geen parkiet vermist.
Wuis schreef:Wilawander schreef:Jongens ik woon in Duitsland. Volgens mijn dierenarts is het onbegonnen werk een eigenaar te gaan zoeken terwijl het dier geen ring heeft. Ik heb echt mijn best gedaan en nagevraagt waar hij weg komt. Ben voor 99% zeker dat ik weet waar hij weg komt. En het heeft geen zin om hem daar naar toe te brengen en wil daar ook verder niet ingaan.
We zullen een vriendje voor hem erbij zoeken maar we laten hem eerst herstellen van alles wat hij waarschijnlijk in korte tijd heeft beleeft. Ook op aanraden van de dierenarts.
Edit: Om jullie gerust te stellen. Heb ik contact opgenomen (we wonen vlak bij de grens) en er is geen parkiet vermist.
Mijn parkietjes zijn ook niet geringd. Maar daarom zou ik nog wel stapelgek worden als er eentje vermist werd!!!
Het is trouwens geen engelse hoor..
Wuis schreef:Je kunt dat zien aan de grootte van het lichaam, en aan het hoofd en de ogen.
Cayenne schreef:Ik denk dat TS hem gewoon zelf wil houden.