maickell0ver schreef:Die van ons gingen toen dood
Leuk nieuws

het beste ermee, ik heb géén verstand van vissen..
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
maickell0ver schreef:Die van ons gingen toen dood
Ninaa_ schreef:Btw, ons voer was op en toen hebben we bij een andere winkel paar dagen geleden ander voer gehaald, en daarvan is het denk erger van geworden.
kusSsS schreef:Ninaa_ schreef:Btw, ons voer was op en toen hebben we bij een andere winkel paar dagen geleden ander voer gehaald, en daarvan is het denk erger van geworden.
Dat hadden wij ookhet komt dus door het voer.. en inderdaad begon het bij ons ook met stipjes en daarna verkleurde hij helemaal..
wij hadden eerst van dat voer wat heel dun is.. van die kleine blaadjes zeg maar en nu hebben we korrels.. en het kwam door die korrels.. maar het is niet ernstig hoor... onze vis leeft ook nog steeds
Roosjesgat schreef:Hoe houden jullie het aqarium eigenlijk schoon?
Roosjesgat schreef:Roosjesgat schreef:Hoe houden jullie het aqarium eigenlijk schoon?
Mijn vis heeft nou zwarte vlekken. Ik zal binnekort wel even foto's maken. Ik ga morgen even nieuwe planten halen en advies vragen aan de dierenwinkel.. Maar ik denk dat ie doodgaat...
Iemand een idee?
Kaygee schreef:Die van mij heeft dat ook, misschien omdat ze wat ouder worden aangezien die van mij al ruim 2 jaar is. Die van mij gedraagt zich verder niet vreemder als normaal. Als die van jou dat ook niet doen zou ik me er niet zo druk om maken. Gaan ze op hun rug rondjes zwemmen, das wat slechter nieuws