Hond zwelt op?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hond zwelt op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:49

Dankjewel Chrystal-gek! Hier heb ik wat aan.
Het gaat nu alweer wat beter, ze ligt nog steeds lekker te slapen Clown
Als haar maag morgenochtend nog zo dik is gaan we naar de DA mijn ouders komen ook straks thuis en mijn zus is net thuis en die wil het ook nog even aankijken.

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:15

Olifant schreef:
Dankjewel Chrystal-gek! Hier heb ik wat aan.
Het gaat nu alweer wat beter, ze ligt nog steeds lekker te slapen Clown
Als haar maag morgenochtend nog zo dik is gaan we naar de DA mijn ouders komen ook straks thuis en mijn zus is net thuis en die wil het ook nog even aankijken.

Dan gok ik op gewoon een volle buik van water en/of eten en dat je dat hebt verward met een opgezwollen (gas)buik.

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:07

Het gaat gelukkig allemaal weer goed! Haha! Haar buikje is weer normaal en ze is gewoon lekker vrolijk zoals altijd Haha!

Bedankt voor alles Knipoog

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 08:26

rianne67 schreef:
Snackie schreef:
mijjn jackie drinkt ook wel eens heel veel (tegen de andere hond op willen drinken) na een uurtje is de buik wel weer weg,maar alks ik zie dat dat gebeurt, ga ik wel na een 20 minuten even met dr naar buiten,dat ze even kan plassen

Ja die van doet dus hetzelfde als die van jou! Maar ik schrok wel heel erg toen ik het
de eerste keer zag... Zijn lijf was helemaal rond.. (die van mij is ook een jack, ligt
aan het ras of niet? Haha! )

Ik kreeg toen persoonlijk ook een rol beroerte, maar gelukkig was er niets aan de hand, ik let sinds dien wel enorm goed op hun hoveelheid water.
Zo krijgen ze bij mij geen volle bak water,maar 3 x een dikke bodem, dat is meer als genoeg, dan dan kan ze niet blijven drinken