Haha of zeggen dat Sian zich alleen voelt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daantje1981 schreef:Dat je moeder nu alles met de hond doet zegt waarschijnlijk al genoeg waarom jij geen katje mag
Je moet eerst eens laten zien dat je de zorg voor een huisdier kan dragen voordat je aan een 2e denkt!
xLuus schreef:Zeggen dat ie het koud heeft en stiekem in een mandje naast je bed zetten
Haha of zeggen dat Sian zich alleen voelt
_paula_ schreef:Mijn vader wou ook eerst geen hond hebben, mijn moeder en ik zijn er gewoon naar toe gegaan en hebben een hondje gekocht
Mijn vader is nu ook het gekst met onze hond
Anders kijk je ergens bij mensen die op vakantie gaan of je hun poes of kat mag verzorgen totdat hun terug komen van vakantie
Nazarma schreef:_paula_ schreef:Mijn vader wou ook eerst geen hond hebben, mijn moeder en ik zijn er gewoon naar toe gegaan en hebben een hondje gekocht
Mijn vader is nu ook het gekst met onze hond
Anders kijk je ergens bij mensen die op vakantie gaan of je hun poes of kat mag verzorgen totdat hun terug komen van vakantie
Ja dat is ook wel een idee (een van de problemen is trouwens) dat mijn moeder niet weet waar ze de kat moet laten als we op vakantie moeten(ik ken genoeg mensen maarja)
![]()
Daantje1981 schreef:Dat je moeder nu alles met de hond doet zegt waarschijnlijk al genoeg waarom jij geen katje mag
Je moet eerst eens laten zien dat je de zorg voor een huisdier kan dragen voordat je aan een 2e denkt!
xLuus schreef:Daantje1981 schreef:Dat je moeder nu alles met de hond doet zegt waarschijnlijk al genoeg waarom jij geen katje mag
Sorry?![]()
Maar mijn moeder is ook helemaal fanatiek met onze honden, ze vindt het gewoon leuk!
Bovendien kan de situatie bij Nazarma thuis ook heel anders zijn als je denkt.
Misschien vind de moeder van Nazarma het helemaal geen probleem om voor de hond te zorgen!!