leuk hoor zo'n klein beestje in huis waar je nog van alles voor moet kopen!
wanneer mag die bij zijn mama weg?
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Jaa zit ik idd ook over te twijfelen... Maar ja, als er dan 1 dood gaat, moet je er weer een 2e bij gaan zoeken..
saskiakefie schreef:mannetjes zij handiger, vrouwtjes zijn leuker, ze stinken niet, en zijn over het algemeen liever van karakter
Relaxed schreef:Eigenlijk heb ik met asiel nooit zulke hele goeie asociaties, zoiezo wil ik geen kat met een verleden. Nou kan een jong katje idd wel daar, maar ik vind het best duur 50 euro (castreren is goedkoper dan 50 euro) en chippen bv vind ik echt niet nodig..
Plus dat er meer dan genoeg op marktplaats staan en dit nestje waar ik er nu 2 uit haal, groeien helemaal huiselijk op en zijn dan naar mijn idee straks meer gewend dan een kat uit het asiel..
Relaxed schreef:Plus dat er meer dan genoeg op marktplaats staan en dit nestje waar ik er nu 2 uit haal, groeien helemaal huiselijk op en zijn dan naar mijn idee straks meer gewend dan een kat uit het asiel..
loveyoutoo schreef:Relaxed schreef:Plus dat er meer dan genoeg op marktplaats staan en dit nestje waar ik er nu 2 uit haal, groeien helemaal huiselijk op en zijn dan naar mijn idee straks meer gewend dan een kat uit het asiel..
Kittens uit het asiel groeien ook huiselijk op, ze gaan namelijk naar een pleeggezin totdat ze oud genoeg zijn om geplaatst te worden. Ik heb er op dit moment ook 5 in huis
Relaxed schreef:Eigenlijk heb ik met asiel nooit zulke hele goeie asociaties, zoiezo wil ik geen kat met een verleden. Nou kan een jong katje idd wel daar, maar ik vind het best duur 50 euro (castreren is goedkoper dan 50 euro) en chippen bv vind ik echt niet nodig..
Plus dat er meer dan genoeg op marktplaats staan en dit nestje waar ik er nu 2 uit haal, groeien helemaal huiselijk op en zijn dan naar mijn idee straks meer gewend dan een kat uit het asiel..
Honey79 schreef:Relaxed schreef:Eigenlijk heb ik met asiel nooit zulke hele goeie asociaties, zoiezo wil ik geen kat met een verleden. Nou kan een jong katje idd wel daar, maar ik vind het best duur 50 euro (castreren is goedkoper dan 50 euro) en chippen bv vind ik echt niet nodig..
50 euro duur? Dan wens ik je veel plezier met alleen de DA-rekeningen van het enten al. Neem dan helemaal geen poes, want een poes castreren is helemaal duur (wel boven de 100 euro vaak). En chippen niet nodig? Er zal er maar eentje weglopen. En dan interesseert je die 30 euro niets meer hoor.
Relaxed schreef:De 1e praktijk die ik bel vraag 40 euro voor castratie, maar goed... Zoals ik eerder al zei ben ik niet zo weg van het asiel, dus ik weet niet wat je met deze aanval probeert te bereiken, maar mijn keus is al gemaakt...
Honey79 schreef:Maar met een asielkat ben je hoe dan ook goedkoper uit.