Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Natasjaa schreef:chocolade is erg giftig voor honden, ze Kunnen er aan dood gaan, maar ik denk dat twee kleine blokjes nog wel mee zullen vallen, hou t diertje gewoon goed in de gaten.
@ulestro, ik dacht dat het wel algemeen bekend was dat chocolade giftig is voor honden, snap niet dat je t ze dan Toch geeft? Is dat niet het lot tartten?
@TS nog > Sterkte met t hondje, mocht je iets merken aan dat ie zich niet lekker voelt, even de da bellen denk ik
TornadoLover schreef:ik zeg dat om te voorkomen dat je domme dingen gaat doen;) is die chocola er al uit??
hubba schreef:lees a u b eerst voordat je zon opmerking maakt .. dat zij ze wel .. geef je hond nromale hondenbrokken. dat soort dingen.
hubba schreef:TornadoLover schreef:ben het eens met miekelover
beter je hond nu laten braken dan straks een dode hond.
veel plezier
nou ik wil niet uit je borden etenookal was je ze nog af
???? wat denk jij wel niet jezus .. ff lollig doen ofzo en mij de schuld geven dat ik mijn hodn niet normaal voer ?? en dat ik haar chocoalde geef??? !! hoe druf je zeg
ulestro schreef:nee hoor, onze honden krijgen af en toe chocolade en ze leven nog steeds...
hubba schreef:heey
me jack russel heeft net 1 of 2 pure chocolade blokjes gegeten. Ze vreet hartstikke veel dus ik denk niet dat het wat uithaalt .. ze likt ook altijd onze borden schoon etc etc. ( ik weet dat het slcht is maar ze is harstikke gezond .. rent elke 2 uur buiten) maar moet ik nou een schep zout in de mond doen?? of is dat juist slecht??
Ir111 schreef:hubba schreef:lees a u b eerst voordat je zon opmerking maakt .. dat zij ze wel .. geef je hond nromale hondenbrokken. dat soort dingen.
hubba schreef:ja sorry .. ikz ie het net .. maar ik ben gewoon helemaal in paniek .. ik ben een keer me hodn kwijtgeraakt op een heeeel akelige manier .. ik moet er niet aan denken dat deze ook gaat
ulestro schreef:nee hoor, onze honden krijgen af en toe chocolade en ze leven nog steeds...
nicci88 schreef:1 a 2 blokjes kan (meestal) niet veel kwaad. wel als ze een hele reep op hebben.
hubba schreef:ja ik vind het ook ehsu neit leuk om zout in haar mond te gooien maar kom op .. ik lees genoeg verhalen dat er honden zijn die wel doodgaan om een klein beetje. Ik geef haar toch egt liever zout dan dat ze doodgaat. Kom op zeg. Maar ik ehb het gegeven .. niet egt veel denk ik want ik vond het dus ook zielig om te doen en gooide de helft ernaast omdat heel erg ging tegenwerken ofcourse .. maarja ze heeft nog niet gebraakt ik heb net zelfs al gewandeldt met ze ( ja ik ehb er 2) .. ik denk ook niet dat er iets gaat gebeuren .. maar toen ik op internet ging zoeken of het erg was toen kwamen er wel veel verhalen van honden die eraan doodgingen enzo. en op de zoekfunctie van bokt stond idd wel een topic maar iemand had een berichtje geplaatst dat zout geven slecht is .. daarom hbeb ik een eniuwe aangemaakt om dat even te vragen of dat dus wel kan.