Oormijt bij de hond

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Oormijt bij de hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:34

Ik heb bij de kat Oridermyl gebruikt. Het doodt enkel de volwassen stadia van de mijten (en aangezien er 3 stadia zijn) moest ik het product 3 weken toedienen. Nl 1 week wel, 1week niet, 1week wel, 1week niet, en dan nog een keer een week wel. Kat was ervan verlost maar ik vrees dat het ook op de hond overgegaan is met als gevolg dat die er waarschijnlijk ook meezit. Na de examens even bij de dierenarts langs voor diagnose en dan gelijk de kat nog eens meebehandelen. Dat ze onder narcose moeten is niet altijd nodig denk ik. Maar ik weet wel dat niet elke hond het fijn vind om de oren te laten reinigen iig de mijne niet. En dan is een korte narcose wel makkelijk. Op zich is dit niet zo'n probleem, dus als het echt nodig is zou ik het wel laten doen.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 10:36

Heb je mijn laatste post nog gelezen zitake?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:43

Rhodos schreef:
Heb je mijn laatste post nog gelezen zitake?

sorry had ik niet gelezen Haha! Goed dat het probleem is opgelost. Maar iig de mijne zit wel met oormijt, nl ontzettend vuil oorsmeer, zegt genoeg. En aangezien de kat het gehad heeft (heb de beestjes in levende lijve aan het werk gezien onder de microscoop).

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 13:23

Ach beertje veel beterschap hoor,nu kan je fijn doorgaan met je mooie schone oortjes.En de narcose ben jij nu al vergeten,zeker weten!!Wel braaf zijn als het vrouwtje je oortjes schoon gaat maken hoor.Rhodos goed gedaan hoor,het was toch nodig he??
Beiden sterkte met de oortjes van Beertje... Ach gut .

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 14:46

Ahhh... wat een lief berichtje Bandos!

Wij begrijpen nu een stuk beter waarom Beertje niet altijd even goed luisterde... Knipoog (nee hoor.. grapje)

Ja.. ik ben blij dat ik het heb laten doen en dat ik nu weet hoe het zit!