nickyu schreef:bedenk dan dat ze iig een zachte dood heeft gehad ..leven zoals het was was ook niet leuk voor haar
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar persoonlijk zou ik haar liever gewoon op een ochtend een keer vinden, dan dat ik haar húp in een doosje prop, bij de DA aflever, haar laat opereren en dat ze nooit geweten heeft hoe of wat.
Maar ik kreeg net een telefoontje: de operatie is op zich goedgegaan, ze leeft in ieder geval nog. Maar er is een complicatie: de kaak is op 1 plek zó poreus en zacht, dat een stukje van een rotte kies compleet in de kaak is verdwenen :S Ze konden wel met een sonde of zo gaan kijken of ze hem nog weer terug kunnen vinden of op een andere manier gaan peuteren, maar daarmee maken ze veel meer schade dan het wat oplevert. Wroeten in die poreuze kaak is niet verstandig. Dus ze laten het zitten, in de hoop dat het wordt ingekapseld en dat ze er verder geen last van krijgt.
Dus opgeteld: een hartruis, belachelijk hoge leverwaarden, hoge nierwaarden, een stuk kies dat in de kaak zwerft, een soppige kaak en een algeheel mager en afgeleefd lichaam: het ziet er toch niet best uit
Maar we kijken het nu gewoon even aan, als ze geen pijn heeft en weer kan eten, is het wel goed. Maar als het toch niet opknapt, kunnen we nu in ieder geval zélf de beslissing maken om er een einde aan te breien. En dan het liefst lekker thuis en niet zoals onze andere oudje anderhalf jaar terug, op z'n koude behandeltafel.
Om half 1 mag ik haar ophalen.