Het moet gewoon goed gedaan worden als het zo gebeurt, het is geen ramp, dat is alles. NATUURLIJK doet ieder normaal mens het tegenwoordig anders, ik vind het gewoon niet kunnen dat je haar zo met een schuldgevoel opzadelt terwijl het kwaad al geschied is... Ik heb trouwens nergens gezegd dat het geen pijn doet. Ik heb alleen gezegd dat het niet zolang pijn doet, omdat xjox al vreesde dat het nu nog steeds aan het pijn doen was....En van die wond heb ik ook gezegd dat dat normaal gezien niet lelijk mag uitzien, die mag er gewoon niet zijn... Jij moet toch ook een beetje beter lezen
dan zou je merken dat ik vooral xjox probeer gerust te stellen, die na jouw post volledig in paniek was zonder reden.En ik heb niets gezegd over verboden of niet. Het is gewoon een manier om te castreren en het wordt gedaan. Dat heeft, wederom, niets met mijn opleiding te maken (ik weet niet wat dat daar doet trouwens). Ik vind dat je volkomen gelijk hebt, en ik deel je mening. Wou alleen dat je xjox niet op stang jaagde nadát het kwaad gebeurd is. Waarschuwen kan, maar dan op een normale manier.
lijkt me super om zo met je geitjes te gaan wandelen!!! Ik geloof xjox, dat je best geen rollijn koopt, omdat geitjes nogal macht kunnen hebben. Misschien is er daar iemand die daar ervaring mee heeft ofzo? Verder kan je ook eens spieken op sites van geitenhouders, of keuringen, en kijken wat voor halsbanden daar zijn? Ik heb er persoonlijk dus niet echt ervaring mee

Ik heb er niet zoveel verstand van. Ik denk ook eigenlijk dat je met zo'n rollijn niet echt de kracht hebt, zijn niet echt super stevig. En om nou zo'n hele grote te nemen?
(even snel nagedacht)
ik hoop dat alles goed komt
Hij keek wel weer wat helder uit zn oogjes