Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Thokkadisje schreef:Katten kosten idd niet veel, castratie/steralisatie kost wat maar is beter dat je het wel doet. Wij hebben voor onze kat geen luxe dingen als mandjes en krabpalen, mandjes gebruikt hij toch niet, slaapt liever in een kartonnen doos, en krabpaal is nergens voor nodig. Hij krabbelt wel aan de bomen buiten (en aan de schuurdeur) halsbandje heeft hij ook niet, zou ook nooit 1 omdoen. Ondanks het gebrek aan 'luxe' leeft het diertje toch al 16 jaar
![]()
Verder krijgt onze kat whiskas voor, van ander (goedkoper) voor gaat hij hele vieze scheten laten
Maar echt duur zijn katten niet in onderhoud.
Karin schreef:Tja, dan nog. Ik vind een tientje in de maand aan speciaal voer (mijn kat heeft ook blaasgruis) echt niet veel. Denk dat je daar met gewone brokken ook al snel aan zit.
RoWi schreef:Krabpalen vind ik iid ook onnodig, bomen voldoenen ook.
Karin schreef:RoWi schreef:Krabpalen vind ik iid ook onnodig, bomen voldoenen ook.
Moet je die maar net in de buurt hebben. Ik woon in een appartement en mijn kat komt niet verder dan het balkon.
Helaas vindt ze de bank ook veel prettiger voor haar nagels dan haar krabpaal.
milo schreef:@crazycat: waarom is dierenvoeding van de supermarkt niet goed? dat vind ik een beetje raar.
hyawatta schreef:o ja en geef de kat zo weinig mogelijk blikvoer. brokken is veel beter ook voor de tanden, gaan ze niet snel uit een bekkie stinken.