echt een mooi verblijf zo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Best handig, word de keuken tenmiste niet leeg geroofd..
nog een glijbaantje erbij? haha maar ook handig voor kattenluikje de buren hadden zo snachts is 3 vreemde poezen binnen zitten. maar bij jullie kan dat niet omdat er geen andere in dat ren zitten
De achterdeur gaat open, de ren in, dus de deur kan gewoon openstaan.
Ik heb de druivenstruik langs de ren verder laten groeien en wij zitten nu in een kraag van druiven
Dus eigenlijk is het geen sta-in-de-weg, maar een aanwinst 
Een jonge merel is op een dag naar binnen gehuppeld, kon waarschijnlijk nog niet vliegen en is door de mazen naar binnengelopen. Eenmaal daar kreeg Mocca hem natuurlijk in het vizier en in paniek komen ze nooit meer door die mazen naar buiten. Pietje is dus gesloopt en door het kattenluik naar binnengesleept... Er zit nu een nest merels in de druivenstruik (het gedeelte langs het huis) en ik ga morgen een rand plastic langs de ren spannen, om te voorkomen dat er nog eens zo'n onschuldig vogeltje naar binnen loopt/springt
nonixjuh schreef:Wat gaaaaaf zeg!!
Maare, jullie hebben zelf een redelijke 'tuin'
Genoeg ruimte om nog andere dingen te doen!!
helaas kan je er niets aan doen maar we hebben er nu 3 en die komen niet meer naar buiten
klinkt misschien erg maar ze hebben er helemaal geen last van
salsaentango schreef:misschien een beetje later reactie maar supper die ren![]()
bij mij hebben ze ook helaas 2 in een half jaartje aangereden allebei nog maar een half jaartje oud 1 die is op mijn verjaardag gebeurt en de ander is morgen een jaartje overledenhelaas kan je er niets aan doen maar we hebben er nu 3 en die komen niet meer naar buiten
klinkt misschien erg maar ze hebben er helemaal geen last van
Niet alle katten hebben een grote behoefte om naar buiten te gaan.. Die kunnen zich binnen ook prima redden.
en vooral als je hem nog ziet lijden
helaas kun je er niets aan doen
gelukkig is er nog nooit 1 aangereden!