dé oplossing omdat het nooit meer mag gebeuren..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

roylinde

Re: dé oplossing omdat het nooit meer mag gebeuren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:04

wel mooi gemaakt Lachen
echt een mooi verblijf zo Haha!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 11:16

Bedankt Haha!

De katten zitten er nu allemaal in omdat er bezoek is Clown Best handig, word de keuken tenmiste niet leeg geroofd..

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:51

Wat een geweldige ren zeg!! Echt supermooi! Daar doe je je katten een groot plezier mee, dat weet ik zeker!

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 12:12

Ben ik blij dat wij redelijk rustig wonen (nja, 300/400meter van een grote baan) in een straatje waar door bochten en verkeersdrempels niet harder gereden kan worden dan 30km/uur!

Wij hebben onze oudste kat nu al 5/6jaar (de andere zijn twee en drie), en er is hier nog nooit iets misgelopen... Die beestjes hebben onze hele tuin/wei/stal/huis als speelplaats!

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:34

Wat gaaaaaf zeg!!
Maare, jullie hebben zelf een redelijke 'tuin'
Genoeg ruimte om nog andere dingen te doen!!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:42

wat super vet gek een heel speelparadijs Vork nog een glijbaantje erbij? haha maar ook handig voor kattenluikje de buren hadden zo snachts is 3 vreemde poezen binnen zitten. maar bij jullie kan dat niet omdat er geen andere in dat ren zitten Vork

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:23

Zoals jiehaaa het gedaan heeft, hebben wij het ook Lachen De achterdeur gaat open, de ren in, dus de deur kan gewoon openstaan.
En over de ruimte die het inneemt: door die ren is er nu een heel knus hoekje ontstaan, waar wij heerlijk kunnen zitten Haha! Ik heb de druivenstruik langs de ren verder laten groeien en wij zitten nu in een kraag van druiven *LOL* Dus eigenlijk is het geen sta-in-de-weg, maar een aanwinst Lachen

edit: het is trouwens geen garantie dat je geen dooie vogels meer in je huis vindt Scheve mond Een jonge merel is op een dag naar binnen gehuppeld, kon waarschijnlijk nog niet vliegen en is door de mazen naar binnengelopen. Eenmaal daar kreeg Mocca hem natuurlijk in het vizier en in paniek komen ze nooit meer door die mazen naar buiten. Pietje is dus gesloopt en door het kattenluik naar binnengesleept... Er zit nu een nest merels in de druivenstruik (het gedeelte langs het huis) en ik ga morgen een rand plastic langs de ren spannen, om te voorkomen dat er nog eens zo'n onschuldig vogeltje naar binnen loopt/springt Knipoog

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 20:38

nonixjuh schreef:
Wat gaaaaaf zeg!!
Maare, jullie hebben zelf een redelijke 'tuin'
Genoeg ruimte om nog andere dingen te doen!!

Jep Haha!

De ''tuin'' is een redelijk klein stuk met wat bloemen, vlinderstuikje enz. Veel meer stelt het niet voor.. En dat was eingelijk ook alleen maar voor het oog. Minder ruimte hebben we dus zeker niet, er zijn gewoon wat bloemetjes verplaatst/weggehaald.

En leuk dat zoveel mensen een ren hebben zeg. Ik dacht even dat wij de enige gestoorde dierenmensen waren.. Clown

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 20:44

geweldig is het he!! Wij hebben er ook altijd een gehad in ons vorige huis.
nu is de tuin zo afgezet dat ze eigenlijk niet weg kunnen, alleen 1tje, maar die is voorzichtig en ze rijden hier niet hard.

echt heerlijk voor ze

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:11

misschien een beetje later reactie maar supper die ren Haha!
bij mij hebben ze ook helaas 2 in een half jaartje aangereden allebei nog maar een half jaartje oud 1 die is op mijn verjaardag gebeurt en de ander is morgen een jaartje overleden Huilen helaas kan je er niets aan doen maar we hebben er nu 3 en die komen niet meer naar buiten Lachen klinkt misschien erg maar ze hebben er helemaal geen last van Haha!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 20:14

salsaentango schreef:
misschien een beetje later reactie maar supper die ren Haha!
bij mij hebben ze ook helaas 2 in een half jaartje aangereden allebei nog maar een half jaartje oud 1 die is op mijn verjaardag gebeurt en de ander is morgen een jaartje overleden Huilen helaas kan je er niets aan doen maar we hebben er nu 3 en die komen niet meer naar buiten Lachen klinkt misschien erg maar ze hebben er helemaal geen last van Haha!

Klinkt helemaal niet erg hoor Haha! Niet alle katten hebben een grote behoefte om naar buiten te gaan.. Die kunnen zich binnen ook prima redden.

Vreselijk is dat he, dat aanrijden/vermist raken

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:59

ja echt wel Huilen en vooral als je hem nog ziet lijden Verdrietig helaas kun je er niets aan doen
vorige week is onze oudste kat ontsnapt en naar buiten gegaan maar we waren echt bang want hij heeft het ook net gered Verdrietig

Marlou89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 21:10

Echt een goede oplossing! Wij wonen gelukkig in een rustige buurt met weinig auto's die hoogstends 30 km per uur rijden. Onze oudste kat is 16 geworden en die hebben we al van jongs af aan gehad, helaas werd hij ziek en hebben we hem in moeten laten slapen. We hebben nu nog 1 poes van een jaar of 12 die we ook van jongs af aan hebben Lachen gelukkig is er nog nooit 1 aangereden!