Welke kattebak vulling is naar jullie mening de beste?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxJacqyxx

Re: Welke kattebak vulling is naar jullie mening de beste?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 18:23

Leonoor schreef:
Alles gaat rauw. Maar let op, bij mij is het aanvullend voer, geen compleet voer. Als je dat wilt doen, moet je je echt gaan verdiepen in het eea.
Ze krijgen gewoon 'normaal vlees, behalve varkens. Dus rundvlees, tartaar, poulet, biefstuk etc. Koolvis, tonijn etc. En dan ook kip, in filetvorm, maar ook kippennekjes en 1 dagskuikens.

Wij hebben vanochtend Joost opgehaald. Voordat we hem op gingen halen zijn we nog langs een dierenspeciaalzaak gereden en hebben we besloten om Royal Canin te gaan voeren.

Hij heeft het al gegeten dus het bevalt goed. Zijn oude eten (One) laat hij zelfs staan! Haha!

Het rauwe voer wordt inderdaad ook echt alleen aanvullend! Ik weet nog dat mijn eigen kat (nu bij mijn moeder) hart ontzettend lekker vond! Hij sloeg dat echt uit je handen!

Dank je wel voor je reactie, en ook ik zal hem zo nu en dan "normaal vlees" gaan voeren! Vork

Babsiej

Re: Welke kattebak vulling is naar jullie mening de beste?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 19:54

Ik voer dus zelf ook Royal Canin, en ben er zelf ook erg over te spreken eerlijk gezegd. Had hiervoor ook kwalitatief redelijk goed voer, carocat, maar merk toch echt zeker nog het verschil in kwaliteit.