jou uitleg slaagt dus op niks helaas

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
GamblersCup schreef:Heel verstandig!
Ik vind het maar eng hoor, zulke dieren zo dichtbij. Op de spin na vind ik het allemaal erg mooi, ben gek op dieren, maar zulke zie ik liever in een docu op tv!
katiavl schreef:Er zijn ook veel minder gifslangen dan paarden, en die gifslangen worden meestal gehanteerd door mensen met zestien tot 35 jaar ervaring. En daardoor kun je het risico inkorten
jou uitleg slaagt dus op niks helaas
Globetje schreef:Nou ik vraag me af of ze zich anders (fascinerend) gedragen dan andere slangen.
katiavl schreef:Jep, de vergunning mogen in nederland ook komen. Maar dan vrees ik niet dat jou vriend een gifslang mocht houden. Daarvoor zijn de vergunningen te moeilijk.
OF je moet in een industrie terrein wonen, en makkelijke buren hebben, en goed zijn in evacuatieplannetjes
Globetje schreef:En die heeft een rattenslang niet?
Eightlegged schreef:Misschien heb je al gehoord wat er met een pionier op gifslangengebied is gebeurd laatst, ik zet het hier nog eventjes neer.
Verslag
Foto's. OPEN DIT AJB NIET ALS JE EEN ZWAKKE MAAG HEBT!!
Globetje schreef:En daardoor minder fascinerend? En de spin?
Globetje schreef:En daardoor minder fascinerend? En de spin?
onley schreef:leuke dieren zeg
wij hebben ook terrarium dieren klik op de link in me handtekening en je zit op onze site
wij hebben een stuk of 50 slangen liggen en nog niet klaar met uitbreiden
FamBloem schreef:Wat leuk zeg !!
Ik vindt het ook helemaal geweldig !!
Me moeder zei altijd doe dat maar als je op je zelf woont.
(zat ook in de planning trouwens)
Maar omdat we nu 2 kids hebben is alles van de baan niet omdat ik het niet meer leuk vindt want ik vindt het helemaal geweldig maar uit veiligheid van mijn kinderen.Die zijn erg ondernemend.