nikkigioa schreef:Hij heeft je kat niet binnen te halen
wie zegt dat de kat niet zelf daar aan de voordeur heeft staan bedelen om voer...?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
nikkigioa schreef:Hij heeft je kat niet binnen te halen
miss_welsh schreef:nou hij doet het uiteindelijk wel, laat t je toch even weten, das wel vriendelijk.
miss_welsh schreef:nikkigioa schreef:Hij heeft je kat niet binnen te halen
wie zegt dat de kat niet zelf daar aan de voordeur heeft staan bedelen om voer...?
LuvdaTossa schreef:Gewoon uitleggen.
Onze kat krijgt ook wel eens wat van de buren, maak me er niet echt druk over. Ze bedoelen het goed en vinden het zelf erg gezellig. Ach ik laat ze lekker, beetje aandacht is ook niet verkeerdEn als we op vakantie zijn kunnen ze er mooi op passen
zydeco schreef:ik ben het helemaal mee eens dat het verder mijn eigen verantwoordelijkheid is
maar het gaat mij erom dat hij dit al een paar week doet
en nogmaals hoe groot is de drempel om even bij mij aan te bellen en het mij te vertellen
of te vragen of die kat honger heeft ofzo
als ik de kat roep en de buurman zit op zijn balkon dan hoort hij dat e cht wel en als de kat dan bij hem binnen is kan hij me wel even vertellen dat hij daar zit
Babsiej schreef:ik zou sowieso beginnen met het verhaal eens om te draaien, waarom moet de buurman naar jou komen ga jij maar eens naar hem om verhaal te brengen in plaats dat hij het moet halen.
Daarbij zou ik de ogen uit mn kop schamen als mn kat zomaar bij iemand anders naar binnen gaat/wil.
Deze buurman schijnt het allemaal wel gezellig te vinden, een ander waarbij hij/zij het ook doet is er misschien wel helemaal niet van gediend.
laura1987 schreef:Dat je buurman je kat eten geeft vind ik niet correct, dat hij hem binnenhaalt ook niet. Maar wie weet loopt de kat wel zelf binnen?
Bovendien vind ik dat van die dierenarts kosten verhalen wel erg ver gaan of ligt dat aan mij?
zydeco schreef:als hij dat gedaan had dan was ik zelfs nog wel bereid om hem brokjes mee te geven voor de kat
maar als het achter mijn rug om gebeurd word ik boos