Wuis schreef:Dieren zijn voor mij echt álles.
En het mooiste vind ik om dieren op te vangen of te redden, heb gister nog met de dierenambulance een ree uit het diep gehaald. Al moest ik daarvoor met blote benen en voeten in 1 meter hoge brandnetels en distels staan, dat is het me allemaal meer dan waard.
Verder sluit ik me volledig aan bij dwertje. Liefde van dieren is onvoorwaardelijk en helaas begrijpen veel mensen dat niet, die vinden mensen altijd meer waard dan dieren. Nou, ik niet.
Dikgedrukt komt inderdaad te vaak voor. 'het is maar een hond'.....

Laatste vond mijn vriend het gek dat ik met mijn hond later behendigheid wil gaan doen, of dat ik ergens heen rij om met hem te gaan wandelen. Hij is opgegroeid met een huishond, die nooit van het erf kwam, tenzij hij naar de DA moest ofzo.
Nou ik niet hoor, ik steek veel tijd in mijn hond (kan wel dieren zeggen, maar heb maar 1 hond..) Ik vind een goed band met je hond echt super belangrijk. Vooral omdat honden tegenover mensen vaak de kans niet krijgen om voor hunzelf op te komen, ze kunnen natuurlijk niet praten. Ik vind het ERG belangrijk om je in je dieren te verdiepen, leer hen lichaamstaal, weet wat ze tegen je 'zeggen'.... Zo kun je ook hun het eerlijkste behandelen.