En het is echt niet zielig hoor om zo'n jonge vogel al te ringen. Dat moet juist op een leetfijd van ongeveer 6 /8 dagen.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Suusjwah schreef:hehe gedver!
verography schreef:zo die heeft al snel een nummertje om zijn poot. Zijn het vogels die jullie fokken ofso? Ik zou hem/haar eerder mr, miss bond noemen, ligt aan het geslacht
snowdon schreef:Wat zijn het eigenlijk voor vogels?
Wuis schreef:Uhm, wat moet het worden? Of wat is de bedoeling dat het gaat worden?
Nicky__ schreef:Noem hem Nicky
Hijs wel lelijk zeg
Hopelijk komt alles goed!
Wuis schreef:Maar dat hangt wel van opvoeding af, als je dit diertje geen sociaal contact geeft, word het moeilijk lijkt mij.Ja hoor tuurlijk kan dat.
Soet schreef:Wuis schreef:Maar dat hangt wel van opvoeding af, als je dit diertje geen sociaal contact geeft, word het moeilijk lijkt mij.Ja hoor tuurlijk kan dat.
Wuis schreef:Mijn ervaring is dat kanaries erg makkelijke vogels zijn en zich al snel aanpassen.
En ook bijvoorbeeld een parkiet, die je met de hand op voedt. Moet je eens zien hoe dolblij die zijn later als ze een soortgenoot zien. Dat weten ze gewoon.
(zal natuurlijk niet voor alle vogels gelden)
Mar_X schreef:echt klein vind ik 'm niet, maar veel voer zit er niet in het kropje,
hopelijk red ie het wel,
maar rond 1 week zien ze er allemaal toch zo uit, die van ons wel tenminste, soms nog wat kleiner
wat wordt de kleur
Bluebontje schreef:Komen de eieren van kanaries allemaal tegelijk uit of zit er net zoals bij parkieten enige tijd tussen. Dit zou dan het laatst uitgekomen jong kunnen zijn. Maar nogmaals, ik heb alleen ervaring met parkieten.
Succes met groot brengen.