Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Roxx schreef:Tja, je zou met de muis kunnen gaan praten over de problemen in jullie relatie..... de meeste mannen vluchten op zo'n moment het huis uit, misschien lukt het met een muis ook?
Kimberley77 schreef:hahaha Roxx, hoe verzin je het
Nou, iedereen zal me ook wel voor gek verklaren hoor, ik lig op mn buik hele seaances te houden bijwijze van in de hoop dat die verdomde muis nou eens naar me luisterd..
Citaat:Tja, je zou met de muis kunnen gaan praten over de problemen in jullie relatie..... de meeste mannen vluchten op zo'n moment het huis uit, misschien lukt het met een muis ook?
Roxx schreef:Tja, je zou met de muis kunnen gaan praten over de problemen in jullie relatie..... de meeste mannen vluchten op zo'n moment het huis uit, misschien lukt het met een muis ook?
dees_daan schreef:Roxx schreef:Tja, je zou met de muis kunnen gaan praten over de problemen in jullie relatie..... de meeste mannen vluchten op zo'n moment het huis uit, misschien lukt het met een muis ook?
aangezien dit wss een vrouwtje is, loop je ook de kans, dat zij ook haar verhaal gaat doen, en nog even lekker blijft zitten.. dan raak je haar helemaal niet meer kwijt
dees_daan schreef:Roxx schreef:Tja, je zou met de muis kunnen gaan praten over de problemen in jullie relatie..... de meeste mannen vluchten op zo'n moment het huis uit, misschien lukt het met een muis ook?
aangezien dit wss een vrouwtje is, loop je ook de kans, dat zij ook haar verhaal gaat doen, en nog even lekker blijft zitten.. dan raak je haar helemaal niet meer kwijt
malouuu schreef:er bestaan muizenvallen, waar een muis inloopt en dan gevangen zit, wij hebben daar een aantal van, dan neem je het kooitje(en de muis) mee. naar een plek in het bos of whatever, als het maar een aantal km van je huis is.
en laat je dr daar vrij. Als je het maar vergenoeg weg brengt zie je dr nooit meer terug.
Citaat:Mijn vader heeft een keer een muis dood gemaakt door er met een elektrische vliegen mepper over hem heen te leggen
Arrabel schreef:Citaat:Mijn vader heeft een keer een muis dood gemaakt door er met een elektrische vliegen mepper over hem heen te leggenWat afschuwlijk! zo'n vliegenmeppen heeft maar een heel laag voltage, dat beestje heeft enorm geleden!