jonge poesjes

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Re: jonge poesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:39

geen idee of ze bij een andere poes konden, bij haar lagen ze in een doos met een verwarmd iets eronder en werden ze handgevoed, schoongemaakt en gemasseerd na de maaltijd ( onze kan dus op commando plassen Ja )
Maar dat bijten toen ik dat las vond ik he toch niet zo fijn,omdat we wel gewoon een lieve kat willen later natuurlijk. dat negeren is een goede, en van de dierenwinkel kregen we te horen dat we een vast "commando" moesten aanleren als straf zoda ze wist waar we haar voor straffen. ben benieuwd dus.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 23:30

Ik heb mijn dikke ook met 3 weken zelf opgevoed en gevoerd etc... (had ook geen moeder meer, zusje is na 3 dagen overleden bij mij). WAt al gezegd werd bijten en krabben negeren heeft bij die van mij geholpen. Ook heb ik er nog NEE bij gezegd, en heel af en toe gebruikt ze haar nagels nog, ik roep dan NEE en trek mijn hand pas terug als ze loslaat... Ze weet het precies want daarna rent ze beledigd weg Knipoog

aliluck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 12:38

weet ook iemand hoeveel het enten ongeveer kost van de poesjes? Ik zal morgen ook hier in de omgeving wat da's bellen kijken of er ook veel prijs verschil is.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 23:23

De prijzen kunnen per regio wel flink verschillen, in de regio NH ligt het zo rond de 40 euro (met een marge van 5 euro), maar als je met meerdere katten komt dan krijg je meestal wel wat korting, dan betaal je bijvoorbeeld maar 1 keer consultkosten, dus dat scheelt je ook vaak al 10 euro per kat (vanaf de 2e kat).