een slangen selectie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BellyBel

Re: een slangen selectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:06

Ten eerste: Zou je in het vervolg in de titel kunnen zetten: "Met een lekker ratten hapje o.i.d." dan weet ik wat ik kan verwachten als ratten liefhebber en zal ik dus niet snel kijken Knipoog {ik vind het overigens niet ziellig dat je ze ratten voert etc., dat is gewoon hun voer -> in de natuur gaat het ook zo dus} Reden dat ik gekeken heb is omdat ik slangen indrukwekkende dieren vindt, en dus wel benieuwd was naar je slangen selectie, maar ik schrok direct bij de 1e foto en drukte toen dus maar weg. Even later wou ik toch even reactie plaatsen dus verder alleen naar de foto's gekeken waar geen ratten opstaan (zijn er 3 toch?)....

Oké, nu de echte reactie haha Tong uitsteken
Ik vind het echt hele mooie dieren wat je hebt!! Ik zal ze zelf niet gauw nemen, maar vind het op de een of andere manier toch mooi om ze zo te zien (op afstandje Clown) de kleuren die ze hebben ook erg mooi Lachen Je kunt trots zijn hoor Tong uitsteken

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:18

hij heeft de rat niet opgegeten Knipoog
je moet maar gewoon denken dat die rat even een bakkie koffie aan het doen was bij de slang

mijn slangenavontuur is niet doorgegaan dit weekend, en gaat ook in zijn geheel niet meer door

Dus ik ga gewoon verder met mijn slangloze leven Haha!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:22

Vind die rat op de eerste foto wel erg moedig ogen Knipoog

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:45

@ Angelstears, en die laatste (?) foto dan? Knipoog (volgens mij wordt daar echt een knaagdier (muis ofzo?) opgegeten hoor... die foto had ik niet zo snel door dat er een knaagdier werdt opgegeten (?) en had hem dus behoorlijk goed gezien Nagelbijten / Gniffelen)
Voor mij zijn alle knaagdieren ziellig Nagelbijten / Gniffelen maarja, het is de natuur denk ik dan maar Knipoog Maar on aangekondigd schik ik toch Tong uitsteken

M_en_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 19:13

ja sorry dat je schrok BellyBel ik moest eigenlijk wel eerst ff lachen toen ik je eerste reactie las

dat had ook een goede titel geweest:D
en de rat op de eerste foto heeft het inderdad overleefd:D en die rat leeft nog steeds trouwens

ik heb ze van de weekweer gevoerd en die slang pakte hem vlak voor me vriend zijn neus toen viel hij hem aan en die schrok zich rot daar door(ik lach weer eens dubbel van het lachen)

ja die laatste foto heeft die inderdaad een muis beet die slang is echt een kuntenaar qwa het aanvallen voor muizen
en het opeten in de lucht en alles

groetjes

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 19:41

M_en_M, haha kan me heel goed indenken dat je moest lachen van mijn reactie Tong uitsteken Vind hem zelf ook wel kunstig: "Een slangen selectie met een lekker ratten hapje" Schijnheilig Tong uitsteken hihi. Maar ik bedoel me reactie echt neit aanvallend hoor! Vork, ik als ratten (en andere knaagdieren) liefhebster schrik dan best als het niet wordt aangekondigd hihi.. al kun je natuurlijk wel nagaan hihi Nagelbijten / Gniffelen Maarja.. ik hoop dat je slangen lekker zullen smullen (vast wel) Schijnheilig

M_en_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 22:23

ja mijn slangen smullen wel en ik moet trouwens eerlijk zegen ik ben ook wel een ratten(knaagdieren lief hebster)
en ik ook ijn muizen echt selecteer welke ik aan de slang geen en met welke ik ga fokken en met de ratten heb ik dat niet echt want die zijn toch bijna allemaal het zelfde

en ja dat kan ik wel na gaan ja dat je daar door schrik:D