Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Wuis schreef:Vind je het gek dat ik zo reageer, TS.
Ik houd van hamsters en heb het beste met ze voor. Jij blijkbaar niet, anders zou je ze niet zo houden. Ongelovelijk zeg.
Ik snap echt niet dat jullie het onzin vinden dat ze voor dierenbeul wordt uitgemaakt. Syrische hamster leven SOLITAIR. En samen houden IS gewoon compleet verkeerd, tegen hun natuur in, en dus zielig. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Erg jammer voor de dieren, die weer eens de dupe zijn van de grillen van hun baasjes. Sorry hoor, maar zo is het gewoon. Iets anders kan ik er niet van maken.
En laat ik dan maar niet meer over dat doelloos vermeerderen beginnen.
avanoort schreef:Wuis schreef:Vind je het gek dat ik zo reageer, TS.
Ik houd van hamsters en heb het beste met ze voor. Jij blijkbaar niet, anders zou je ze niet zo houden. Ongelovelijk zeg.
Ik snap echt niet dat jullie het onzin vinden dat ze voor dierenbeul wordt uitgemaakt. Syrische hamster leven SOLITAIR. En samen houden IS gewoon compleet verkeerd, tegen hun natuur in, en dus zielig. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Erg jammer voor de dieren, die weer eens de dupe zijn van de grillen van hun baasjes. Sorry hoor, maar zo is het gewoon. Iets anders kan ik er niet van maken.
En laat ik dan maar niet meer over dat doelloos vermeerderen beginnen.
Een vogel in een kooi houden is ook tegen de natuur = dus ook zielig?
Paard in een box = ook zielig?
Schildpad in een aquarium = zielig?
Hond in een huis, of erger in een bench....=enorm zielig
Ach ja allemaal grillen van de mens, nietwaar.
Oja en als je een hond neemt, moet je er minimaal 10 nemen, want een hond moet in een roedel leven.
avanoort schreef:Ik hiermee alleen maar zeggen dat we respect voor elkaars mening moeten houden.
Jij vind het een feit dat een hamster solitair leeft, want dat is natuurlijk. Dat ben ik niet met je eens, zie mijn bovenstaande voorbeelden.
Ik vind het onzin dat iemand die daar anders over denkt, op bokt afgerekend wordt als een dierenbeul!
avanoort schreef:Alleen omdat het beest in de natuur alleen leeft?
LilianR schreef:Hoe zou jij het vinden als je, een sollitair dier bent en je wordt in een kleine omgeving (de kooi) samen met hem gezet, terwijl je daar hélemaal niet op gefokt bent, je kent het niet en je wilt het niet kennen; samen met andere leven.
En zeg nou niet 'ja dan kun je blijven 'als-en''.
LilianR schreef:Ja, t gaat ook niet over de anderhalf jaar, hierna kan het ook fout gaan.
Hebben we hier te maken met iemand die nou werkelijk NIETS snapt, volgens mij heb je het hele topic niet eens gelezen, als je dat doet gaat er hopelijk toch een belletje rinkelen.
sunshine schreef:avanoort schreef:Alleen omdat het beest in de natuur alleen leeft?
Ze kunnen gewoon niet samen leven met soortgenootjes, waarom snap je dat nou niet ?
Waarom wil je zo graag 2 hamsters samen houden, terwijl het dier dit echt niet leuk vind ?
Dan kun je beter een rat kopen, die moet je juist samen houden, maar een hamster niet ( op de robbie na dan)
avanoort schreef:LilianR schreef:Ja, t gaat ook niet over de anderhalf jaar, hierna kan het ook fout gaan.
Hebben we hier te maken met iemand die nou werkelijk NIETS snapt, volgens mij heb je het hele topic niet eens gelezen, als je dat doet gaat er hopelijk toch een belletje rinkelen.
Ik ben het simpelweg er niet mee eens.