aerdenhout1 schreef:Trouwens...je krijgt hem niet te pakken...dus inslapen lukt dan toch ook niet??
Dat dacht ik ook al
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
aerdenhout1 schreef:Trouwens...je krijgt hem niet te pakken...dus inslapen lukt dan toch ook niet??
aerdenhout1 schreef:Beetje raar verhaal inderdaad. Hoe heb je dat gedaan met het doorknagen van kabels, snoeren, en niet te vergeten het knagen aan van alles waar maar aan te knagen is op je kamer??
Mlies schreef:aerdenhout1 schreef:Beetje raar verhaal inderdaad. Hoe heb je dat gedaan met het doorknagen van kabels, snoeren, en niet te vergeten het knagen aan van alles waar maar aan te knagen is op je kamer??
Idd, klasgenoot van me heeft d'r nijn ook op de kamer en was eens ontsnapt toen ze niet thuis was, nou de boel was flink gesloopt.
Verder ga ik hier maar niet serieus op in..
[Na andere topic gezien te hebben..]
Lisa__ schreef:Ik weet niet of jullie er van gehoord hebben, maar er is ook een konijnenfluisteraar. Mijn 2 honden hebben een puppy-cursus bij haar gevolgd, en toen hoorden we dat ze sinds een tijdje ook konijnencursussen geeft. Wij zijn daar dus naartoe geweest met onze konijnen, en zij kan echt wonderen verrichten met je konijn! Je kan je konijn ook ongeveer een weekje bij haar laten (verschilt per konijn), dan traint ze hem en kan ze waarscheinlijk ervoor zorgen dat jouw konijn niet meer vals is. Hier zie je meer informatie over de cursus:
http://www.hondenschoolvlietstede.nl/in ... 1&menuID=2
Ik hoop dat je er wat mee kan, want het is leuker voor jou en je konijn.
aerdenhout1 schreef:Beetje raar verhaal inderdaad. Hoe heb je dat gedaan met het doorknagen van kabels, snoeren, en niet te vergeten het knagen aan van alles waar maar aan te knagen is op je kamer?? Goeie dag, een konijn, het is toch geen gevaarlijke hond? Gewoon oppakken eventueel met, zoals er al een paar zeggen, handschoenen aan. En een konijn van 8 jaar is al aardig op leeftijd dus echt heel snel zal hij niet meer zijn. Een ander konijn erbij zal in dit geval op vechten uitdraaien en zou ik zeker niet doen! Alhoewel, als je toch al een andere inrichting voor je slaapkamer wil????
Trouwens...je krijgt hem niet te pakken...dus inslapen lukt dan toch ook niet??