http://www.mijnalbum.nl/Foto=MZKM4VBD
en als pup, hier 8 weken:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=FD8KAXHN
ze is een kruizing labrador, golden retriever en een superschat!
over 8 weken komt de nieuwe pup erbij

wat een superhondjes hier allemaal zeg!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jen33 schreef:Blingh schreef:Pupjes zijn net baby`s. Bommetje iheeft zijn eerste bijna-dood ervaring al gehad. Na zijn laastste puppy enting is hij thuis in shock geraakt. Met spoed naar de da, wat blijkt een allergische reactie!
dat hadden wij met onze bent ook met dr 3e enting ze hadden toen gelijkertijd stronhold toe gediend en toen ging het mis... ze liet alles lopen en zag er meer dood dan levend uit. en ik zag onze vorige hond helemaal voor me die met het inslapen precies het zelfde was dus ik zag het al gebeuren dat dit de 2e hond was in korte tijd :S
gelukkig met een tegen injectie ging het gauw beter...
wat van cursus doen jullie dan?
africhtingscursus of behendigheid?
wij doen behendigheid lekker via een speelse manier een hond wat leren.
hihi onze buurvrouw doet al een jaar een soort africhtingscursus waar echt gedrild word en die hond die luisterd een stuk slechter dan onze jonge bentley
over het algemeen word er op een africhtingscursus aangeraden om erna een behendigheidscursus te volgen maar dat doet ze niet.
wij laten de honden nu al los naast ons over en door de toestellen gaan dat gaat erg goed ze volgen bijna perfect en dat in 7 lessen!
Peetjuh schreef:Wij mogen op onze hondenschool nu nog geen behendigheid doen! (is volgens mij ook slecht omdat hij nog niet uit gegroeit is) We moeten eerst een puppencursus en een cursus gehoorzame hond volgen of de hond moet ouder zijn dan 1 jaar!
_Diesel schreef:Ik mag niet eens ver lopen met mijn pup! In minuten wat hij in weken oud is, en dat over heel de dag! Laat staan dat ie al behendigheid mag doen...
DenK4ever schreef:en de rest beweegd de hond zich zelf wel._Diesel schreef:Ik mag niet eens ver lopen met mijn pup! In minuten wat hij in weken oud is, en dat over heel de dag! Laat staan dat ie al behendigheid mag doen...
Wij houden inderdaad ook de stelregel: 5 minuten per levensmaand.
Sky is nu 4 maanden dus mag max 20 minuten achter elkaar lopen...
naadje24 schreef:ja ik meld mij ook even aan
ik heb een Bullmastiff pup van nu 12 weken
we gaan vandaag naar de DA voor zijn laatste prikjes en weer even wegen
hij woog me 9 weken 7,7 kg en we schatten hem nu rond de 12 -13 kg
voor de nieuwsgierigen:
zie profiel
Anna-Jelly schreef:arabianranch, wat een leukerd! Was dat voor merk??