Onze ex kater heeft ook nog balletjes hangen. Ik denk dat er tegenwoordig een andere manier van casteren is of zo. Mijn vorige ex kater moest na het castreren bij de Da blijven terwijl ik de kat die we nu hebben meteen weer mee kreeg naar huis. Bij de vorige kat zag je ook niks meer hangen en bij de kat die we nu hebben wel dus. Jouw kat kan dus best gecastreerd zijn.
Deze kat heb ik 4 maanden, en hij heeft dus ook toen mijn poes krols was er een paar keer opgezeten. Hij is ongeveer 4,5 maand geleden dan gecastreerd....
Moet zeggen dat ik het moeilijk vind om te zien want mijn vorige kat had nog wel iets na de castratie en mijn kater nu is niet gecastreerd en die heeft een partij ballen, echt te erg gewoon! Zo, op het eerste oog zou ik zeggen nee maar ik kan het niet helemaal goed zien. En je poes , wat voor verschijnselen heeft ze nu dan?
nou, mijn kater heeft wel die zakjes hangen, maar ze zijn wel leeg. Ik kon niets van balletjes voelen. Ik zou dan ook adviseren om zsm naar de DA te gaan om het even uit te laten zoeken...
hij kan ook nog schijnzwanger zijn! en volgens mij als de kat 4,5 maand geleden gecastreerd is kan die nog nou ja dekken zeg maar! maar jouw poes is 8 maand nog wel erg jong!
ik heb 5 katers gehad, en 3 ervan gecastreerd en die hadden ook hun ballen nog hoor, alleen zijn ze niet zo groot meer. Ze zien er hetzelfde uit als bij jou op de foto. Ik heb op het moment een britse korthaar die nog niet gecastreerd is en die heeft echt BALLEN.
Ze is niet schijnzwanger, hij is waarschijnlijk wel gecastreerd maar kon hij niet met zekerheid zeggen.
Aan de achterkant is dus wel alles weg, maar hij dacht 1 balletje in de buik te voelen. Maar goed mn poes is dus niet zwanger maar heeft het zogenaamde dolly parton syndroom. Een hormoon kwestie.