Teek

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dubbeldoos

Re: Teek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:44

...jij wilt een zeer hoge da rekening krijgen, leandros...Tong uitsteken
Een teek kán de ziekte van lyme bij zich dragen, maar als je zelf gewoon even goed in de gaten houd ofdat de huid rondom de plek waar de teek zit niet gek kijkt en lang blijft kijken en geen pus etc. uitkomt, is er vrij weinig aan de hand, en is het eigenlijk overbodig de da erbij te halen(hebben wij nl de eerste keer dat we een teek ontdekte wel gedaan, want toen was de da toevallig bij ons, en deze zei dat hij er verder toch niets aan kon doen, dus dat het gewoon goed was als je hem er zelf uithaalt, met een pincet oid tegen de richting van de klok in draaiend...). Zeker niet als je effetjes goed controleerd ofdat je de teek met kop en al eruit hebt gehaald als hij eruit is..(dus dan moet je pootjes kunnen zien zitten)
Maar als je het niet vertrouwd, zéker de da waarschuwen...Knipoog

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:18

ja ik bedoel als ik het niet vertrouw, was ik vergeten erbij te typen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:32

Ok Knipoog

Enfin, het 'wondje' ziet er al minder wonderig uit Clown
er zit een klein gaatje in waar de teek heeft gezeten, dat is al aan het beteren. De huid is gewoon een heel klein beetje donkerder, maar niet rood.

dubbeldoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 23:11

het kan trouwens ook zijn dat je een beetje een bultje blijft voelen op de plek waar de teek heeft gezeten, maar dat is volkomen normaal, niets om je druk over te maken!