Net konijn gevonden..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Re: Net konijn gevonden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 12:06

Op die latste foto ziet het er meer uit als overgewicht eerlijk gezegd :S Maar mischien kan je met dr naar de dierenarts, dan kan die kijken of het een vrouwjte is, of ze zwanger is ja of nee, en misschien of ze een chip of tattoo heeft Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 12:30

achgossie, hoe kan je nou zo'n beestje dumpen zeg! Dan ben je echt niet goed bij je hoofd!

Gelukkig hebben jullie hem gevonden!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 13:10

Inderdaad wel wat dik Haha!
Een madagascar hangoort lijkt bijna wel een echte NHD. Heb je al gekeken of die getatoeerd is?

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 13:13

Faniek schreef:
Inderdaad wel wat dik Haha!
Een madagascar hangoort lijkt bijna wel een echte NHD. Heb je al gekeken of die getatoeerd is?

waar zie je dat? Bloos

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 14:06

In de oren moeten dan cijfers en letters staan.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 14:10

Faniek schreef:
In de oren moeten dan cijfers en letters staan.

nee, staan er niet.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 14:13

Ahhhh, arme ziel!! Het beestje ziet er wel heel schattig uit!!

Hopelijk is ze gewoon dik en krijgt ze dus geen jongen, anders heb je er straks een stuk of 7 Tong uitsteken

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 14:21

mel_shet schreef:
Oke, bedankt, ik ga bellen, ga vandaag ook briefje bij dierenwinkel ophangen. alleen krijg je dan niet gauw dat mensen denken, leuk een gratis konijntje, ik zeg dat die van mij is?

Wij hebben dat expres niet gedaan toe we hier bij ons in de bos een pup vonden van 8 weken, die zekerweten gedumpt was. Een pup van 8 weken laat je niet zomaar in het bos los lopen als je weet dat die weg kan sprinten etc.. Dus aangifte gedaan bij politie/dierenasiel en stichting amivedi en niemand reageerde Haha! Dus nu is die van m'n oma Knipoog

Maar hier worden ook regelmatig beesten gedumpt, zo hebben we hier een pup gevonden dan, en al een keer 2 zwarte nijntjes, die hebben nu ook een goed tehuis Lachen Voor 2 jaar terug een klein grijs poesje, die we in huis hebben genomen, maar een klaplong heeft gekregen, en ja.. verder weet ik niets. Tong uitsteken

Maar idd super dat je hem mee hebt genomen, en nu heeft die het iig naar zijn zin Ja !! en een goed onderkomen natuurlijk Lachen

Natas_jaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 14:22

Inderdaad wat je zo van de foto ziet, een gevalletje heel erg veel overgewicht! Knipoog
Hij ziet er mooi uit, het is trouwens een Nederlandse hangoor dwerg, kleur: madagascar of isabel dat kan ik niet goed zien vannaf de foto! Knipoog

edit: ze waren me al voor!

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 14:34

Natas_jaa schreef:
Inderdaad wat je zo van de foto ziet, een gevalletje heel erg veel overgewicht! Knipoog
Hij ziet er mooi uit, het is trouwens een Nederlandse hangoor dwerg, kleur: madagascar of isabel dat kan ik niet goed zien vannaf de foto! Knipoog

edit: ze waren me al voor!

Tis echt een schatje:P,, ik heb haar op ene handoekje naast me gezet, met bakje water en een appeltje, Vanavond wordt haar nieuwe hok opgehaald, lekker ruime met een ren eraan vast.

Misschien dat 1 van mijn andere konijnen binnenkort haar gaan vergezellen.