Kat doet niks meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mindfields

Re: Kat doet niks meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:03

Jamyloveu schreef:
Ik heb ook ouders. En die hadden geen zin om zo ver te rijden, en een bak geld te moeten betalen. Daarom ook geen bloedtest.
Ik heb me ook niet fijn gevoelt hoor. Ik zie mn kat daar doodgaan, mn kat die ik zelf uit de moeder heb moeten "trekken" een kat die iedere nacht bij me lag en een kat die ik liever nog 50 jaar bij me had gehad. En ik kon er ook niet naar kijken. Ik voelde me schuldig dat hij daar zo lag, en dat we niet naar een DA konden.

daar kun je dan inderdaad niks aan doen, maar ik zou WOEDEND op mn ouders zijn geworden......je neemt huisdieren, dus heb je de verantwoordelijkheid voor hun gezondheid.
Echt onvoorstelbaar dat er nog zulkemensen zijn in nl.
Sorry hoor maar ik kan het gewoon niet begrijpen zoiets.
Sterkte voor jou in ieder geval. Ach gut

Ben je niet boos op je ouders?

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:21

Okay, dat klinkt alweer anders! Ik kan me voorstellen dat je heel erg verdrietig bent en van streek omdat je je kat hebt zien sterven! Ach gut
Ik snap je ouders niet! Als je een dier in huis neemt dan neem je ook een bepaalde verantwoordelijkheid op je. En ja, tuurlijk kosten dierenartsen geld, en soms niet zo'n beetje ook maar als je dier ziek is ga je ermee naar de dierenarts.
Hoevaak ik wel niet mijn bankrekening heb moeten plunderen om de dierenarts te kunnen betalen maar heb zo wel al heel wat leventjes gered! Maar ja, ik heb dan ook heel wat dieren!

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 20:14

Meis wat afschuwelijk dat hij is overleden. Sterke ermee.

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 20:18

Agosj.. sterkte Vriendjes zijn?

Jamyloveu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 14:55

Bedankt iedereen. Ja ik was/benboos op me ouders.. Maar daar is nu niet zoveel meer aan te doen.