Mijn ouders hadden een suede bank van een paar duizend. En toen kregen we een pup

Kun je niet een kussentje of een mandje op de bank leggen waar ze op/in kan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:In die 25 jaar dat ik katten heb, heb ik ze nooit echt iets kunnen leren. Wel de plantenspuit gebruikt wanneer ze mijn planten gingen slopen. En nee zeggen en oppakken bij het scherpen van hun nagels aan de meubels.
Maar voor de rest ...
Mijn katten hebben personeel.
Ach we stofzuigen toch al nemen we gelijk de bank mee.
Kukkie schreef:Wat heeeeeel erg goed werkt is aluminiumfolie. Dat haten katten. Dus als je ze ergens niet wil hebben en ze niet wilt laten schrikken met water, kun je dat folie op de bank doen als je er niet bent. Sommige katten vinden tijdschriften gewoon leuk om op te liggen, maar alu folie hebben 99 van de 100 katten echt een broertje dood aan. Het staat niet mooi, maar werkt wel goed...
aerdenhout1 schreef:Sorrie... het zal wel een tikkie grof overkomen maar je had gewoon geen kat moeten nemen als de bank zo belangrijk is voor je! Een kat gaat altijd daar liggen waar het eigenlijk niet mag! Leg een tijdschrift op een tafel en jawel, de kat zit erop! Mensen op visitie die niet van katten houden...raad maar wie de kat uitkiest om lekker op schoot te gaan liggen! Er is een heel eenvoudige oplossing voor je bank probleem. Doe er een oud kleed op als je van huis gaat! Maar als ik eerlijk ben...een echte katten liefhebber maakt gewoon met een vochtige doek s'avonds de bank weer vrij van haren! En als je trouwens zo weinig thuis bent waarom dan een dier in huis? Eigenlijk zou je er nog een bij moeten nemen!
Lenneke_ schreef:Probleem is een beetje dat ik 5 dagen werk en dan is ze alleen. Over een paar weekjes mag ze wel naar buiten overdag, maar nu ligt ze lekker op de bank als ik er niet ben.
Daarom laat ik het nu maar gewoon toe. Op bed vind ik echt niet fris, dus hou ik de slaapkamer deur gewoon dicht