@Wuis: Ik denk niet dat het goed komt als ik met lambo bij een honden cursus. Zijn al die honden helemaal hyper en letten ze niet meer op. Enee.... stoere Lambo is af en toen wel is bang voor honden
@anniee: Haha nee ik heb zeker geen tijd te veel (te kort) en daarom doe ik het juist ook met mijn schaap ipv mijn pony. Lambo vind het echt leuk en heeft alles super snel door met mijn pony ben ik er minstens 2 weken mee bezig.
Al leert die het nu ook wel sneller als die mij met lambo bezig ziet wil die toch ook graag mee doen terwijl die dat vroeger niet wilde. Maar Lambo vind het echt super leuk en leert snel.
Ik zou best een keer een showtje kunnen geven als duo kunnen ze samen op blok, stap, knielen en hoog dus dat moet goed komen nu alleen het publiek nog
Ik zie dat je in de buurt woond dus als je een keer langs wil komen...
@Tries_en_Faf: Aan zit heb ik ook wel lopen denken maar het is erg moeilijk omdat als een paard gaat staan gaat die eerst zitten maar een schaap gaat eerst met zijn kont omhoog (knielen) Ook Mag ik Lambo zijn poten niet aanraken (is zo sinds die gecastreerd is) ik kan dus ook niet zijn voor poten pakken en hem neer zetten.
Als ik van het lig vraag omhoog te komen komt die wel een heel stuk met zijn hoofd omhoog maar als die dan zijn voor poten neer moet zetten, zet die eerst zijn achter poten neer en gat dus staan.
Plaats sturen is ook wel leuk
moet ik eerst maar even een mand voor hem kopen
)
@katiavl: Ja binnenkort moet hij idd weer uit de kleren haha. Ik denk dat ik er nog 1 of 2 maandjes mee wacht. Hij staat niet op stal dus moet dan niet meer te kouwd worden (of hij moet zijn dekentje weer op
) En ik moet nog even druk opzoek naar een scheerapparaat.