Morgen hond in laten slapen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gamblerlover

Re: Morgen hond in laten slapen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 09:01

Gister hebben we haar dus in laten slapen. Het is heel vredig gegaan. Ze heeft haar koppie niet eens meer opgetild. Ik ben er niet bij geweest, omdat ik het beeld van de echte boogy in mijn hoofd wil hebben. Dat dode hondje is niet boogy... We hebben haar al begraven op een fijn plekje en ik ben nog steeds zeker dat het zo goed is. Wat ook bevestigd werd door de zeer vriendelijke dierenarts. Het is erg stil in huis al zijn het maar de kleine dingetjes. Dat even moppert dat ze niet mag schooien of dat ze in je voeten zit te happen omdat ze wil spelen. Ik heb gister een mooi fotoboek gehaalt en ga alle foto's die ik van haar heb daarin plakken. Kan ik het voor mezelf toch beter afsluiten. Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 09:08

Ik weet hoe het is.. en moet waarschijnlijk binnenkort ook zo'n beslissing maken..
Het zal de komende tijd heel stil zijn in huis.. veel te stil naar jou idee...
Ik heb twee keer eerder een hond van ons moeten laten inslapen.. en het was gewoon te stil als ik thuis kwam. Je maatje is weg en komt je niet super vrolijk begroeten.
Heel veel sterkte!

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 09:12

Heel veel sterkte!

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 16:39

Sterkte en geniet van de mooie herinneringen tijdens het maken van het fotoboek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 16:44

ik weet idd ook hoe het is, onze hond zou al langer gaan, maar heb het nog weten tegen te houden, todat het niet meer kon, ik ben er wel bij geweest, heel moeilijk..
heel veel sterkte, en denk idd aan de mooie herrinderingen, die kan niemand je meer afpakken, sterkte!

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 16:46

Altijd moeilijk om iemand te laten gaan waar je van houd!
Je bent in ieder geval niet egoistisch geweest, en voor het hondje heb je gekozen hoe moeilijk het ook is!
Sterkte, het zal stil zijn in huis !

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 16:50

ochh. Veel sterkte meis Ach gut Weet hoe je je voelt. Mijn vorige hond was er al voor ik geboren was. 17jaar is ze bij ons geweest. Helaas hebben we haar 6jaar geleden ook moeten laten inslapen Huilen
Het was inene zo stil in huis.. Was ook met haar opgegroeit.

Maar hij heeft een goed leven bij je gehad. En hij kan gewoon niet meer hij is op. Dus goed dat je voor je hond kiest. En dat je inziet dat het echt niet meer gaat Knipoog

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 19:27

Heel veel sterkte.
Onze hond is 2 maanden geleden ook ingeslapen. Zij kon ook echt niet meer. Was echt verschrikkelijk erg. Verdrietig Ze is ook vredig heengegaan gelukkig.
Ik leef iig met je mee en ken het gevoel. Ach gut

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 19:29

Jeetje wat erg. Ik leef met je mee en ik hoop dat je hondje nu gelukkig is daarboven Lachen Ik hoop dat je een leuke en fijne tijd hebt gehad, Sterkte Ach gut

gamblerlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 11:12

Ik ben gisteren bezig geweest met foto's uitzoeken. Iedereen kwam er op een gegeven moment bijzitten en er kwamen meer en meer grappige verhalen naar voren. Het is echt goed zo Lachen

Maar dat maakt het toch niet minder moeilijk en minder stil in huis. Ik heb nog steeds de neiging om haar even uit haar mandje op schoot te pakken of "per ongeluk" Knipoog wat op de grond te laten vallen etc.

Gister ook ons buurhondje maar blij gemaakt met een jaarvoorraad koekjes, die kon zn geluk niet op volgens mij Haha! dat zijn dan toch wel weer leuke dingen.

Ik kan nu ook alleen maar lachen als ik aan haar denk, ze was geweldig en we hebben een super tijd met haar gehad!

Erg fijn al jullie lieve berichtjes te lezen, ik twijfel heel af en toe nog of ik de juiste keuze heb gemaakt, maar als ik dit dan lees denk ik toch: het is goed zo! Bedankt!!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:25

heel veel sterkte, ik heb ook precies hetzelfde meegemaakt, en het is echt vreselijk. En een Cairn terriër zul je zeker missen, ik zou het me echt niet voor kunnen stellen hoe dat moet voelen.

Super veel sterkte, en ik denk dat je de juiste keus hebt gemaakt, als je zoveel van een hondje houd kun je over zoiets toch geen foute keus meer maken?

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 15:16

Heel veel sterkte.
Weet precies hoe je je voelt.
We hebben afgelopen zondat onze 9 jarige boxer in moeten laten slapen.
Hij had een longaandoening die niet meer te genezen was.
Het is echt heel erg ....... om je hond in te moeten laten slapen.... Huilen