Citaat:
ik weet van wie de kater is en de kater is helemaal gezond net als mijn poes, dus niets aan de hand, overigens woon ik heel afgelegen en zijn hier bijna geen katten en de enige kater die hier loopt is van mijn buren hun buren.
dat denk jij! de gemiddelde open kater heeft een leefgebied van ongeveer 10 tot 20 hectare, weet jij hoeveel poezen daarin rondlopen die allemaal besmet kunnen zijn? en die kater ook!?
En hoeveel katers er bij jouw poes op visite kunnen zijn geweest en besmet kunnen zijn? Poezen kunnen door meerdere katers gedekt zijn en die kittens kunnen dus verschillende vaders hebben.
En dan heb ik het nog niet over de corona virussen of andere fijne ziektes.....
maar het is jouw beslissing en die respecteer ik, maar zomaar je kat naar buiten sturen en dan hier komen vragen hoe je kan zien of je zwanger is vind ik de verkeerdom volgorde.
Je zou je eerst in moeten lezen hoe het gaat met de voortplanting van een kat en wat er allemaal bij komt kijken bij een nestje.
Tis voor jou te hopen dat er niks fout gaat, maar als het wel fout gaat kun je voor hele hoge dierenartskosten komen te staan. En dan heb ik het nog niet over het leed voor de mamma en de kleine babies....