ThePast03 schreef:Ik weet heel goed waar dat clubje mee bezig is en de prioriteit ligt bij steun verzamelen (inclusief zielige verhaaltjes) voor de mensen waarvan hun hond is afgemaakt.
Deze bazen krijgen ook meer steun dan dat ze ooit kritiek krijgen op hun eigen handelen.
Alleen de fokkers aanpakken heeft geen zin, dan halen ze dit soort honden wel uit Belgie.
De pupkopers (en dus de schuldigen aan dit zinloos afmaken) zul je als eerste en grote prioriteit moeten hebben, geen pupkopers is geen afzet meer. Geen afzet meer en de fok stopt vanzelf en nog snel ook.
Dat is voorlopige de enige manier om dit zinloos afmaken te stoppen.
Ik lees hier ook weer: Slachtoffer van de RAD, ipv slachtoffer van hun eigen bazen.
Dat is verdraaiing van feiten.
De Wet verander je niet zo snel, als je hem al verandert krijgt want als ik om me heen kijk in Europa en ook hier de geluiden opvang zou ik eerder bang zijn voor een uitbreiding van de Wet.
Het stoppen van het zinloos afmaken kun je veel sneller stoppen door die pupkopers eens aan te pakken ipv ze slachtoffers te noemen.
het heeft geen zin om deze discussie weer met jou te voeren... want ik blijf bij mijn mening en jij ook..
gelukkig krijgen we hulp uit alle hoeken van het land en niet alleen burgermensen..
dus ik stel voor om hier verder niet meer over te discusieren want we komen toch niet op 1 lijn..

ik zet me in met hart en ziel voor deze honden en ik wens niet door jou of iemand anders op mijn hart getrapt te worden met de woorden: dat clubje en zielige verhalen want dan ken jij de werkelijkheid nog niet over hoe ellendig deze honden in zo'n asiel zitten.. of je steekt je kop er voor in het zand..