Nog meer bokkers met fretten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

johanna_

Re: Nog meer bokkers met fretten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 22:44

Heey wat een leuke fretten allemaal zeg! Lachen idd uit gegraven bloempotten ja dat hebben wij ook. En op de stoel klimmen en via de stoel naar de tavel en de boter pot leeg eten en vlees op eten alles wat op tavel staat. Wij hebben ook niks voor niks een steen op de kooi liggen want wouter maakt de kooi zo open. hihi.. slimme beesten zijn het.. Gaan jullie ook wel eens naar fretten dagen? wij willen wel maar het is er nog niet van gekomen jammer genoeg..

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 09:52

ik heb er 23 rondhuppelen waarvan dit weekend 1 wordt gedekt Haha!

kijk maar in mijn profiel Knipoog

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 09:55

Ymke schreef:
tessyke op Bokt heeft er volgens mij een hele hoop! Clown
Ik vind ze leuk, maar ze zijn niet echt welkom hier thuis.

oeh ik werd blijkbaar al vermeld Bloos

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 09:56

hahaha je bent al berucht met al die fretten Vork Tong uitsteken

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 12:42

Haha! gaat toch nog even stiekem zeuren bij huisgenoot Haha! hij blijft in mijn kamer echt waar.fretten zijn toch roofdiertjes.Ik heb verhalen gehoord dat ze katten dood kunnen bijten.dat zou dan weer een tegenargument zijn in de discussie met huisgenoot.hij heeft een kat.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 13:46

fretten bijten geen katten dood Tong uitsteken
fretten bijten knaagdieren dood maar geen katten of honden ofzo Tong uitsteken

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 14:34

ik heb altijd 2 fretjes gehad (tom en jerry,hoe origineel) ze zijn 8 geworden. tom is nu een half jaar dood en jerry 5 maanden. we hebben tom moeten laten inslapen want hij zat vol met kanker en leed er ook onder, jerry is een maand later gestorven ik denk van verdriet. hij at niet meer en wou alleen maar slapen, we zijn ermee naar de dierenarts geweest en deze gaf ons een vitaminepasta mee spijtig genoeg is hij toch nog gestorven. stinken deden ze niet, we hadden ze laten castreren . ze liepen heel veel los en waren gek van water. als ik in bad ging nam ik ze altijd mee in de badkamer en zodra ik in het bad zat kwamen ze kijken en als je ze liet doen kwamen ze er gewoon bij. ze hadden wel een vervelende eigenschap, vanaf het moment dat ik mijn schoenen uit had dan hingen ze in mijn kous, ze waren gewoon verzot op voeten. ook zaten ze graag in de planten . ze konden goed los bij de honden van mijn ouders en de katten, ze gingen gewoon op de kattenbak. ik zou er direct terug willen hebben, maar mijn vriend wil absoluut niet meewerken. Knipoog

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 14:40

Ik heb er ook 3 rondlopen. Echt schatjes, alleen wil het mannetje nog wel even een hapje geven zo af en toe. En ze hebben duidelijk hun voorkeur aan mensen. Zo zijn vreemden niet echt welkom als ze los lopen...hihi
Ik zal als ik weer thuis ben (zit nu in NL ipv Duitslan) foto's van m'n kanjers er op zetten.
Ik vind ze opzich niet stinken. Alleen ruikt het bezoek het soms wel. Nou maak ik ze ook 2keer in de week schoon. Vaak net voor ik bezoek krijg ofzo.

johanna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 19:58

wat een leuke reacties allemaal! ik had geen idee dat er zo veel mensen op bokt waren met fretten maar toch! Lachen Wat zielig van tom en jerry.. Maar als ze er onder leiden is het idd beter om ze in te laten slapen. maar toch jammer dat het zo moest Huilen Wandelen jullie ook wel eens met julie fretten?? ik wel. Ik heb het wouter helemaal moeten leren omdat ze in het begin alleen maar stil willen staan bij elk grasprietje dat ze tegen komen. Maar nu niet meer hij loopt ongeveer net als een hond langs me heel lief.. Lachen

johanna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 20:00

tessyke schreef:
Ymke schreef:
tessyke op Bokt heeft er volgens mij een hele hoop! Clown
Ik vind ze leuk, maar ze zijn niet echt welkom hier thuis.

oeh ik werd blijkbaar al vermeld Bloos

Wauw!! wat heb jij veel fretten en onwijs gave andere beesten!! zou zo met je willen ruilen. Al hoewel ik die spinnen wel wat eng vind.. Clown Maar voor de rest echt vet leuk! Haha! Haha!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:04

Johanna14 schreef:
Wij hebben ook niks voor niks een steen op de kooi liggen want wouter maakt de kooi zo open. hihi.. slimme beesten zijn het..

Over uitbreken gesproken, moet je kijken wat die van mij doet als ze in de frettenopvang zit met vakantie.

http://home.planet.nl/~brou2758/videofo ... tbraak.wmv

Ik blij dat ik thuis een kooi met kippengaas heb. [Waar ze ook al een keer een gat in heeft gebeten. Nagelbijten / Gniffelen ]

samp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 23:25

Tellie schreef:
Johanna14 schreef:
Wij hebben ook niks voor niks een steen op de kooi liggen want wouter maakt de kooi zo open. hihi.. slimme beesten zijn het..

Over uitbreken gesproken, moet je kijken wat die van mij doet als ze in de frettenopvang zit met vakantie.

Ik blij dat ik thuis een kooi met kippengaas heb. [Waar ze ook al een keer een gat in heeft gebeten. Nagelbijten / Gniffelen ]

zoo dat vind ik behoorlijk knap Bloos! haha wel grappig om te zien Tong uitsteken
mijn fretten zijn ook wel eens uitgebroken. maar dat kwam omdat we blijkbaar de kooi niet goed dicht hadden gedaan. maarja dat is al een behoorlijke tijd geleden gebeurd, maar toch.. onze fretten gingen niet door zo'n klein kiertje Wow!

tessyke schreef:
ik heb er 23 rondhuppelen waarvan dit weekend 1 wordt gedekt Haha!

kijk maar in mijn profiel Knipoog

gezellig zeg zoveel fretten Haha! sommige mensen vinden het al veel als ik zeg dat ik 4 fretten heb Clown (heb eerder wel 4 fretten gehad, binnekort weer Lachen )

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 01:33

bij ons staan er op sommige kooien sloten omdat ze gewoon de deur opendoen Clown

en bedankt voor de complimentjes Bloos

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 12:19

Ik was een keer zo blond om de buitenkooi niet goed af te sluiten. Gelukkig heb ik van die geweldige buren die ze hadden gevonden. Nagelbijten / Gniffelen

johanna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-07 12:56

Tellie schreef:
Johanna14 schreef:

Vet grappig filmpje! onze fret maakt altijd gewoon het deurtje open.. en dan valt de steen vanzelf in de kooi of ergens anders heen.. Tong uitsteken

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:01

Ik heb twee van die boefjes.

Zie profiel Haha!

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:18

Ik heb ook een paar fretjes.
Me vriend en ik hebben er nog twee ( hadden er 3 maar eentje is vorige week overleden ) beiden zusjes. Ze verslepen inderdaad alles wat ze tegenkomen op plaatsen waar je zelf niet meer bij komt haha
Verder heeft me moeder er ook nog 3 waarvan eentje apart zit omdat ze absoluut niet met andere fretten kan, zat eerst bij me vriend maar dat was alleen maar stress tussen de fretten..
Die van me vriend en mij zijn harstikke tam, maar die van me moeder zijn een beetje eenkennig en vooral eentje wil nog weleens bijten naar vreemden.
Hier wat foto's van de fretten van me vriend en mij
Peanut en mellow
Afbeelding

Peanut
Afbeelding

Afbeelding

Mellow
Afbeelding

Afbeelding

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:19

dit weekend wordt deze dame gedekt Hyper!

Afbeelding

wat een lieverds hierboven Haha!

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 20:49

Ik heb ook 2 fretjes thuis en krijg er nog 2 bij net als bij samp. (haha hè zusje Tong uitsteken )

Ik wilde deze foto van Draak er toch ook nog even bij zetten.
Afbeelding

En nog een wazige van James
Afbeelding

Ben met Draak ook bezig met VD.... haha Hij kan rollen op comando erg grappig Haha!