Irritante kat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Re: Irritante kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:07

Waarom haal je niet wat 'playspray' of kattegras voor hem? Daar gaan ze helemaal van uit hun dak! en blij dat ze er van worden!!

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:14

Njen schreef:
Ken ik niet, zal eens kijken bij de dierenwinkel. Speeltjes heeft hij genoeg alleen speelt hij daar meestal s'nachts mee, waardoor ik dan niet slaap. Dan haal ik ze meestal ook weg.

Speeltjes zijn vaak leuker als jij er mee beweegt of weg gooit oid.
Zo hebben wij een poes die zo'n stokje met een pluimpje er aan heeft en als je die de trap af gooit rent ze er achter aan pakt hem in dr bek en brengt hem weer naar boven Tong uitsteken

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:20

ff een stipje

lees heel even mee ik heb ook zon drama rondlopen Duivel .
Terroriseerd de andere katten plast in de waterbak van de hond als er een drol in de kattenbak ligt.
Glas melk op tafel neerzetten haalt ook niks uit als je er niet de hele tijd op kan letten. ( gooit het om en likt het vervolgens lekker op ). etc etc .
Hij is pas 8 mnd oud maaar kan niet wachten tot ie 2 jaar is en we de ergste streken achter de rug hebben .

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 16:54

Okee, thnx voor de tip! Playspray ken ik niet, kattengras haal ik volgende week als ik langs het tuincentrum kom voor school, tot nog toe was ik elke keer het geld vergeten.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:58

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 23:13

Die heb ik weleens gezien, maar nooit door gehad dat er iets bijzonders aan was;) Die spray zal ik ook eens proberen. Heb vandaag echt medelijden met bolle, hij zit klaaglijk te mauwen als we weggaan of terugkomen, daarnet al mee naar beneden genomen, zodat hij ff in andere ruimte was, maar we hadden beloofd schoon te maken, dus moest hij snel weer naar boven.