Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moosje schreef:Ik wilde net reageren en zeggen dat ik dacht aan dementie toen ik je laatste berichtje las.
Onze (inmiddels overleden) hond was ook dement, en het verhaal kwam me aardig bekend voor.
Sterkte verder!
Fielychi schreef:waarom geef je dan wel medicijnen voor het hart?
Op = toch op, zeg je zelf?
Dat snap ik dan niet helemaal.
Ik vraag me af waarom mensen (niet per se jij hoor, in het algemeen) zo negatief zijn over het naar de dierenarts gaan met oudere hond. Mensen hebben het gelijk over laten inslapen, terwijl dat lang niet altijd aan de orde hoeft te zijn.
Tuurlijk is het wel iets om in je achterhoofd te houden.
En als een dierenarts je een pijnstiller meegeeft, wat is hier erg aan?
Dan kan je in ieder geval aantonen of het daadwerkelijk pijn is wat je hond 'lastigviel', als uitsluitsel. Dit geeft een snellere diagnose en conslusie: wil je doorgaan met diagnoses met oudere hond met pijn, of niet?
Ik geef je geen kritiek, maar ik probeer een beetje de andere kant van de medaillon te laten zien.
james100 schreef:Ik weet ook niet waarom ze af en toe piept dit heeft ze overigens nooit gedaan.. Maar goed ik ga denk ik vanaaf even naar de DA alleen kan ik niet een duidelijke klacht omschrijven waardoor ik weer geen goed gevoel heb omdat er dan ws een pijnstiller wordt voorgeschreven.. ..
james100 schreef:Ja dames, ik schrijf toch ook dat ik straks naar de DA ga, maar dat ik heb moeten banketstaaf als brugman.. omdat ze me afwilde schepen (uiteraard de ass.) met anti d. ik heb gezegd NEE ik wil een onderzoek..
james100 schreef:IK ZIE HET OOK NIET HET PROBLEEM VAN PIJNSTILLERS... MAAR DIE KRIJG IK TOCH NIET! kunnen jullie nou niet gewoon lezen ipv commentaar te spuwen..