zijn sportieve mooie honden
,misschien vind hij dat wel wat?? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
,misschien vind hij dat wel wat??
shelltje schreef:
dit is echt geen schijterige doberman...
denk dat alle type honden wel schijterig kunnen zijn dus ik denk dat als hij een puppy neemt en hij er lief voor is dat hij niet zo snel schijterig wordt
kimmie261 schreef:http://www.marktnet.nl/Rottweiler-ups-562366.htm ze zijn nog wel te vinden hoor,als hij echt een gecoupeerde wil....
) 
. Of je moet een dierenarts zo gek zien te krijgen dat hij wil couperen en dan even in de boeken schrijft dat de staart tussen de deur heeft gezeten. Maar ik denk dat er weinig da zijn die dat doen. Citaat:De Ridgeback of Pronkrug, oorspronkelijk afkomstig uit Zuid-Afrika, is een jachthond en een uitstekende waakhond met een vrij dominant karakter. De Ridgeback zoekt binnen een gezin een leider uit en zal deze zeer trouw en volgzaam zijn.
marquez1 schreef:De vacht van husky-achtigen hebben heeeeeel veel onderwol. Het is juist die onderwol die verhaart. Spaniels, setters etc hebben wel lange haren maar dit zijn met name dekharen. Die verharen ook, maar lang niet zo overdadig als de ondervacht (ik heb een tijd in een trimsalon gewerkt, en ik kan je wel vertellen ik persoonlijk zou nooit een husky-achtige/ poolhond of iets dergelijks willen hebben alleen al door de haren, maar dat is persoonlijk natuurlijk)