ik wilde ook ff zeggen dat je super mooie foto's maakt!!! helaas kan ik het niet betalen (equitana over 2 weken....) want wij hebben een drentse patrijs!
Dit zijn de voorwaarden om in het boek te komen. Als je dus wilt dat je foto in het boek opgenomen wordt, kan je ook zelf een foto maken en insturen. Kost 19.95, prijs van het boek.
@TS, misschien is het slimmer om gewone fotoshoots aan te bieden voor een gangbare prijs, dan kunnen de mensen zelf kiezen over ze de foto's willen laten gebruiken door over dieren.
Ik geloof niet dat ze dit topic opent om aan te horen dat je het jammer vind dat ze niet X ras zoekt. Of om te horen dat ze stom is omdat ze er geld voor vraagt.
Ik weet niet wat iedereen loopt te zeuren? Als ze de foto's alleen voor haar portfolio zou gebruiken (waar ze níét voor betaald krijgt, maar wat wél iedereen kan zien en zelfs als reclame geldt), zou niemand erover zeuren. Maar omdat de kans bestaat dat er 1 foto in een boekje komt, komt iedereen in opstand.
Ik denk dat het grootste gedeelte van de mensen uit dit topic niet beseffen hoeveel tijd er in een shoot gaat zitten. Het is niet alleen de shoot zelf hoor. Ook voorbereiden, reizen, selecteren, nabewerken, afdrukken enz. Ik denk dat in een gemiddelde fotoshoot zeker wel 5 uur gaat zitten, dan lijkt het me logisch dat je het niet gratis doet.
Daarbij: als je het niet wilt, reageer je toch gewoon lekker niet? Dan hou je het topic nog een beetje gezellig ook
brendalevita