paar dagen oud
viewtopic.php?f=73&t=636242&hilit=kitten
16 dagen
viewtopic.php?f=73&t=642346&hilit=diesel
3 weken
viewtopic.php?f=73&t=646040&hilit=diesel
5 weken
viewtopic.php?f=73&t=653045&hilit=diesel
lol met de pet

viewtopic.php?f=73&t=655992&hilit=diesel
7 weken
viewtopic.php?f=73&t=659636&hilit=diesel
wat ouder
viewtopic.php?f=73&t=667794&hilit=diesel
met kerst

viewtopic.php?f=73&t=700002&hilit=diesel
binnenkort maar topic openen
ze zijn al zoo groot

mijn kindjes

) weer bij me op schoot zitten te spinnen
De gezonde beesten zijn gewoon groot geworden. Als ze 8-9 weken zijn brengen we ze weer terug naar het asiel en die zorgen dat ze een nieuwe huisje krijgen. Wij kregen ooit een nest van 6 zonder mama. die beestjes waren zo druk; ik was de hele dag bezig met dit spul. Ze vroegen erg veel aandacht. Toen ze 7 weken waren overleed er een. Volgens mij aan een hersenbloeding, bleek later dus de katteziekte te zijn. Een paar dagen later ging er weer 1 dood. Twee stuks gingen slecht eten, diarree, spugen dus naar de Da: getest en dat bleek katteziekte. De andere twee die nog over waren hadden nog geen verschijnselen, maar die hebben we de volgende dag naar de DA gebracht en laten testen. helaas,
Ze had vergrote nieren (toen al) en een slecht (blind) oogje. Ik had al besloten dat die mocht blijven, volgens mij had dat lapje ons al uitgezocht als baas. Zij hoorde hier gewoon. Want iemand die een kitten uitzoekt wil niet zo'n kneusje. Helaas overleed ze als tweede. 

) naar de dierenartsenpraktijk (werk), in de auto mee naar de manege in d'r bench waar ze rustig een tukkie deed als ik reed en ik maakte d'r wakker als ik klaar was, kwam ze gezellig mee borrelen in de kantine!