uit bosnie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
katiavl schreef:Dan zouden ze daar geld moeten pompen inplaats van in de vluchten.
Honden worden hier elke dag nog afgemaakt, wachtend op een nieuw baasje
verbeter eerst in eigen land voor je andere gaat helpen
Dan zouden ze daar geld moeten pompen inplaats van in de vluchten.
Honden worden hier elke dag nog afgemaakt, wachtend op een nieuw baasje
verbeter eerst in eigen land voor je andere gaat helpen
_Eveline schreef:http://www.animalinneed.com
Wij hebben nou zo'n 3 honden uit Spanje via deze site. Mijn ouders zitten nu ook in het adoptieteam van animalinneed.
Onze ervaringen zijn zeer goed.Ze konden zich snel aanpassen en waren ook al zo'n beetje zindeljk (maar daar moet je maar geluk mee hebben met een hond uit het buitenland)
Bij animalinneed kunnen ze getest worden of ze goed met kinderen en katten kunnen en ze worden grondig door de dierenarts onderzocht voordat ze naar Nederland komen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
katiavl schreef:Vorige keer een groot artikkel Nederland dierenland, nieuwe hype buitenlandse honden. Maar wat men eigen dieren.
Zegt genoeg denk ik, denk je echt dat je een verschil gaat maken door veel geld uit te besteden om de honden te gaan verplaatsen naar een ander land. Waar al problemen heersen.
Steek je geld daar om verandering te maken
En nee ik vind die honden niet minderwaardig, heb ik nooit gezegd dus geen woorden in men mond leggen
Vorige keer een groot artikkel Nederland dierenland, nieuwe hype buitenlandse honden. Maar wat men eigen dieren.
Zegt genoeg denk ik, denk je echt dat je een verschil gaat maken door veel geld uit te besteden om de honden te gaan verplaatsen naar een ander land. Waar al problemen heersen.
En nee ik vind die honden niet minderwaardig, heb ik nooit gezegd dus geen woorden in men mond leggen
katiavl schreef:Vorige keer een groot artikkel Nederland dierenland, nieuwe hype buitenlandse honden. Maar wat men eigen dieren.
Snoevie schreef:dan vind ik het wel schandalig,omdat ze anders geen aanbod hebben.
ik kan het me haast niet voorstellen,maargoed......
Citaat:kies een dier wat bij je past, dan blijft hij ook bij jou tot zijn dood