ik dacht een shiet-zu
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik dacht een shiet-zu
HEERLIJK
UHUH...

mistylove schreef:AAAHH GADVER IS IE WEER BEZIG GEWEEST!HEERLIJK
UHUH...
![]()

Flying_Angel schreef:kamaron schreef:ach pas geleden werd er nog beweerd dat er op hondentongen minder bacterien zitten als op de gemiddelde hondentong dus ach...
eeuhms dit klopt niet helemaal dacht ik zo?
Flying_Angel schreef:kamaron schreef:ach pas geleden werd er nog beweerd dat er op hondentongen minder bacterien zitten als op de gemiddelde hondentong dus ach...
_Charlotte_ schreef:spekkiejnfu schreef:wat een ontzettend leuke, ranzige foto's
whaha ja he

kattie schreef:kei veel honden eten poep en likken aan de kont van hun soortgenoten? en dan zitten erbij ons meer bacterien, terwijl wij ook nog poetsen?
haha wel mooi hondje maar liever hij dan ik!

mistylove schreef:kattie schreef:kei veel honden eten poep en likken aan de kont van hun soortgenoten? en dan zitten erbij ons meer bacterien, terwijl wij ook nog poetsen?
haha wel mooi hondje maar liever hij dan ik!
HAHA IDD HÉ!

Flying_Angel schreef:kamaron schreef:
[/quote]
kistaah schreef:Ja ach, als je je druk gaat maken over bacterieën kun je beter stoppen met leven![]()
Als je al bedenkt dat er miljarden bacteriën op een wcbril zitten..of nog erger: op de deurklink van de wc!
Leuke foto`s hoor, ik deelde vroeger ook al mn eten met de hond

kamaron schreef:[/quote]ach pas geleden werd er nog beweerd dat er op hondentongen minder bacterien zitten als op de gemiddelde hondentong dus ach...