[foto] Juultje één van de eerste keren buiten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hinata

Re: [foto] Juultje één van de eerste keren buiten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 13:55

Leuke foto's! Wat een leuk dier zeg! Inderdaad verstandig om haar nog niet los te laten. Ons poes hebben we eerst ook met zo;n tuigje mee naar buiten genomen. Maar ze hield niet van die bandjes en het enige wat ze deed was salto's springen. Scheve mond Maar leuk om te zien dat jou kat er wel goed op reageert. Lachen

Anoniem

Re: [foto] Juultje één van de eerste keren buiten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:03

MizzKarice schreef:
Wat een lief katje - ik ben ook zo met mijn 2 katten begonnen. Lachen Als ze eenmaal buiten zijn geweest kan je ze niet meer binnenhouden - zo ging het bij mij dan.. Lachen

Zo denkt zij inderdaad ook, af en toe denkt ze zelfs dat ze door het raam heen kan Rolleyes

Avanti_haf schreef:
wat een lekker bekkie heeft die kat van jou!!! ik heb er twee.. op later leeftijd over genomen van iemand.. en ik krijg ze dus echt niet in zo'n tuigje... ze wurmen zichzelf eruit...

Daar krijgt Juultje de kans gewoon niet voor. De eerste keer had ze ook flink de nagels in mn handen staan.
Eenmaal in het tuigje wilde ze telkens gaan liggen om hem zo af te doen, maar gewoon huppa aan het lijntje weer rechtop trekken Knipoog En nu is ze er aan gewendt Lachen