Poezels uit planten en gordijnen houden...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Poezels uit planten en gordijnen houden...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 18:32

Nou lachen hoor , m'n waterbed is nu ook lek , monsters Tong uitsteken

Een kat hoort toch echt wel buiten rond te kunnen schoffelen hoor , dan zijn ze binnen niet zo aanwezig Knipoog

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:49

prroeeesst! waterbed lek?! Schijnheilig ROFL
LOL gekke poezels ook... misschien nageltangetje kopen?
Rooien en valen zijn donderstralen!

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:19

Aan het racen geweest op je bed, pmarena? Die kwamen zeker met een nat pak aanzetten en jij nog zoeken hoe dat kwam en het niet vinden... totdat jij in bed sprong? Haha!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 20:58

Rooien en valen...dat zeg je nu pas !!!!?? Dat heb ik wel lekker voor mekaar dan Haha!

Nah , ik had de watermatras al opgegeven omdat hij tijdens het leeg laten lopen opzij gezakt was en de stabiliserende matten dus verschoven waren.... toch nog gevuld in nieuwe huis en nu is het echt een zak met water *LOL*

Maar niet de afdekhoes eromheen gedaan (rits daarvan was al een tijdje kapot) en alleen afgedekt met 2 dekens.

Maar die rooie krabbeltjeskater zit elke keer in die rand van de matras te klooien , dat schijnt lollig te zijn. Ik veeg hem elke keer wel opzij als die dat doet maar hij heeft nu toch wat gaatjes weten te prikken.

Niet erg verder want je hebt alleen een laagje water in de bak van het bed waar je verder geen last van hebt zo langzaam loopt dat leeg , maar ik had toch graag nog een weekje droog gelegen Tong uitsteken

Nieuwe matras komt als het goed is van de week en daar komen ze dus echt niet bij totdat hij poes-proof toegedekt is Knipoog

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:19

Hahaha, erg he..
Die van mij hebben ook alles al gesloopt en ze maken me iedere nacht weer wakker.
Als ik sochtends wakker word dan is er altijd wel weer iets kapot of door de kamer geslingerd, waar je het ook neerlegd, ze komen overal bij!

Die ene is al anderhalf jaar en is redelijk volwassen, maar die ander is nu een jaartje en is echt een doerak (beiden vrouwtjes trouwens) en juist DOOR die kleine gaat die grote meedoen...

Plantenspuit werkt inderdaad wel, maar niet als je je omdraait...

Ik heb alleen maar cactussen, maar zelfs die zijn niet veilig..

Vanochtend weer een gebroken glas op de grond + een aantal cd's verspreid.

Ik kan ook nergens eten (pannen) of drinken laten staan, want voor je het weet ligt het overal en die kleine lust alles! Groente, fruit, chocola, koekjes.. maakt niet uit..

Maar toch zou ik niet zonder ze willen leven hoor, ze fleuren het huis wel lekker op Lachen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 20:23

Hee Denies ! Party!!

Ze staan ook wel heel decoratief in het raamkozijn moet ik zeggen hoor Tong uitsteken

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 22:49

als je het niet kan voorkomen kan je er op zijn minst zelf nog lol aan hebben. Wij hadden dus voor onze Bob de Verbouwers een enorm waterpistool (zo'n SuperSoaker), standaard strak opgepompt naast de bank liggen. Zo'n straal was zo krachtig dat we dan gewoon vanuit de woonkamer de katten van het aanrecht konden schieten *LOL* Maakte beduidend meer indruk dan zo'n l*llig plantenspuitje, daar lachten die van mij me ook mee uit Tong uitsteken

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 00:15

*LOL*