ikenindi schreef:Moosje schreef:Bacchus (Hond)
Ras: mechelse herder, reu
Leeftijd: 4,5 jaar
Bijzonderheden: Bacchus is een superwerkhond. hij voert vele commando's feilloos uit. Als hij je kent is hij heel vriendelijk. Toch kan hij voor vreemden angstig zijn en dan is het oppassen. Naar honden is hij vrij dominant en dat kan hij ook naar de baas zijn. Met katten, kinderen en alleen zijn heeft bacchus geen problemen. Voor de ervaren hondenliefhebber die een echte werkhond zoekt kan Bacchus de perfecte match zijn.
hoi, wat is er met deze hond? moet die ook snel herplaatst worden?
ja die moet ook herplaatst worden, daar gaan we nu ook mee bezig.
het is alleen wel een andere hond die ik bedoel.
Laura_ schreef:het is khandor die ze bedoeld

Khandor (Hond)
Ras: kruising mechelse herder, gecastreerde reu
Leeftijd: 2 jaar
Bijzonderheden: Khandor is wat onzeker en daardoor waaks naar onbekenden. Hij is behoorlijk druk. Even alleen zijn kan hij wel. Khandor is een hond voor een geduldige ervaren hondenbezitter die van Khandor een leuke, stabiele hond kan maken

deze bedoel ik
hopla schreef:Misschien is het een idee om Kandor alvast te castreren?
dan wordt hij vst iets minder dominant en wat rustiger.
het zou toch te gek zijn als een gezonde hond van 2 jaar ingeslapen moet worden?
Ik heb zelf 2 reuen en kan hem er dus niet bij hemmen maar blijkbaar heeft de hond nu gewoon te weinig ruimte.
Is er geen mogelijkheid dan om de hond na sluitingstijd lost te laten lopen op een groter terrein?
Onze mechel gaat elke dag naar het bos en heeft echt zijn ronde nodig.
hij kan wel een uur rennen en crossen.
Dus ik begrijp heel goed dat Kandor gestoord wordt in het asiel.
neem anders contact op met een hondenclub of er toevallig niemand op zoek is naar een goede hond om te trainen.
hij is gecastreerd,
en hij word elke dag los gelaten in de speelweide van het asiel, maar dat is niet genoeg...
vervolgens wordt hij wéér in zijn kennel gezet, waar hij helemaal gestrest wordt..........
verder is het echt een geweldige hond!
dravergekkie schreef:het is echt heel zielig voor deze hond maar mischien is inslapen alleen maar betere optie voor hem.
nu beet hij in de jaszak en de volgende keer is het je hand
in stress leven is ook niet leuk voor de hond..en je moet maar net goede type mensen vinden die met hem om kunnen gaan.
tja toch is het wel zonde van de hond, het is een geweldig beest.