Nou dan kijk ik morgen wel! Leuk hoor!!! Zal lekker slapen vanavond! NIET DUS!!!! Ik ga nu de hondjes nog even uitlaten ( in de stromende regen!!!!! ) en daarna naar de warme kachel! De computer staat op stal n.l en het is hier niet ECHT warm!
Ik had beloofd om op pagina 2 het antwoord te geven ze is een: Golden Retriever X Witte Herder Ze is geboren uit een ,,ongelukje''. Ze is geboren bij een fokker van witte herders, en hij heeft ook een pension. Nu is er een mannetje (golden retriever) bij een witte herder vrouwtje gekomen en toen hadden ze even later een nestje Lady is een super lieve en brave hond. Ook heel aanhankelijk. Alleen naar kinderen die iets kleiner als haar zijn wil ze nog wel is grommen. Maar als je op de grond zit/ligt en lager dan haar bent is er niks aan de hand We proberen het haar af te leren, het is al een stuk minder maar je moet altijd extra oppassen bij haar met kleine kinderen . Maar ze is apsoluut niet vals! En gromt alleen maar, of blaft een keer. En rent daarna weer snel weg.. Ze is nu 3 en wordt op 5 juli 4