dierenmishandeling??!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Patricia20

Re: dierenmishandeling??!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 23:36

naast de fiets rennen op zijn tempo enz is alleen maar goed voor hem,jack russels hebben ook veel energie,en dit is een mooi idee om het kwijt te raken hoor!

wat er al gezegt is,misschien riepen ze het voor het t-shirt...
maar zoals je al zei heeft hij daar geen hinder van,dus lekker laten banketstaaf dan Knipoog

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 23:39

haha tuurlijk is dit geen dierenmishandeling! is toch leuk die van mij heeft ook wel eens jasjes etc aan!GEWELDIG!

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 23:41

doossie schreef:
ne emaar ik gign niet zo lang dat hij ging zweten

Honden kunnen niet zweten... Knipoog Alleen via hun voetzooltjes. Daarom hijgen ze ook zo als ze het warm hebben. Zo raken ze warmte via hun tong kwijt.

Vind het niet zielig zolang je je hond geen lange afstand laat meelopen en je in "draftempo" van je hond fietst (als hij gaat galoperen fiets je te snel). En mits het asfalt niet te heet is van de zon natuurlijk... maar daar zal je geen last van gehad hebben. Knipoog

T-shirt vind ik ook niet zielig, als de hond het niet erg vindt waarom niet? Mijn vorige hond voelde zichzelf helemaal stoer wanneer hij zijn regenpakje aan had!

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 00:05

Joscaa schreef:
Ik vind het totaal onnodig!
De meeste honden, als ze trillen, trillen ze niet om de kou.
Honden uitte dingen anders dan mensen.
Ik vind het niet echt leuk voor een hond, maar als jij het gebruiken wilt; zelf weten.
Vind sommige jasjes wel stoer staan bij sommige honden, maar zelf zou ik het nooit nemen.
Zo een paardendekentje in het klein vind ik wel oké, maar met pootjes mouwtjes erom heen enzo? Nee, niet echt mijn ding, maar vind het niet echt dieren mishandeling hoor. Knipoog
Hij zal gauw genoeg laten merken als hij het echt niks vind.

Helemaal mee eens Ja
Ons hondje (border-terrier) loopt ook aan de fiets mee naar het werk van mijn moeder, 's winters. In de zomer is het gewoon warm om te lopen (15 min) en 's winters is het koud, maar door het lopen krijgt hij het warm Knipoog en in het mandje achterop de fiets is toch wel kouder Ja !
hahaha ik zie ons hondje al met een shirtje Clown Vork
Zo'n stoer hondje met een jasje aan is toch geen gezicht.. ; vind ik Bloos

swiffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 00:18

Over die mouwen, die heeft hij expres. Dan kan hij minder aan zijn pootjes knagen. We lopen nl. shows met hem. Het is trouwens gewoonte, geen jeuk/allergie.
Ik draai zijn vacht ook in 'papillotten' (pakjes van papier met een stiekje erom) om de vacht te sparen, en dan heeft hij ook geen last van zijn lange vacht. Dan is zo'n joggingpakje ook handig, want dan verwijdert hij ze niet.
En nogmaals, het staat leuk.. Vinden wij. Knipoog

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 09:22

ik ook!!!!
ja het klopt wel mijn hond is super actief
maar wij houden zijn tempo aan ene keer wil hij wat harder dan weer dat zachter
en soms staat hij stil om te poepen of plassen dus het gaat prima!!!
en als hij moe begint te worden mag hij wat drinken en gaan we weer naar huis