Lief meisje, waarom nou toch?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Re: Lief meisje, waarom nou toch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 07:49

Hoi, ik begrijp wel dat je de hond terug brengt naar de fokker. Deze fokker klinkt heel eerlijk en zal er ook voor zorgen dat hij goed terecht komt.

Ik heb ook een hond met HD (border collie). We merkten als pup dat hij nogal wijdbeens liep met zijn achterbenen. We waren er vroeg bij en de DA kon nog niets voelen maar zag op de foto's wel wat. We moesten toen dus heel voorzichtig met hem zijn en trainen en de spieren sterker maken en een maand daarna terug komen om te kijken of het erger is geworden of verslechterd. Toen zeiden ze ineens dat hij zware HD had! We hebben er een fysio bijgehad en een trainingsschema gehad (iedere dag fietsen, 1 keer in de week zwemmen, lopen). Dit hebben we niet helemaal gevolgd maar onze hond loopt nu helemaal perfect! Hij heeft nergens last van en doet de gekste dingen, loopt uren naast de fiets. Mijn moeder doet nu zelfs cursus behendigheid met hem.

Ik hoop niet dat ik je hiermee valse hoop heb gegeven. Maar in ieder geval heel veel sterkte met je keuze en denk er goed over na.

amy_leftover

Re: Lief meisje, waarom nou toch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 08:01

Heel veel sterkte, dit zijn zeker niet de leukste momenten Vriendjes zijn?

De hond van mijn schoonouders (een oud-duitse herder) had de heupen ook helemaal los liggen
Toen ik voor het eerst bij hen kwam had ik al zoiets van wat loopt die hond toch gek, hij viel zo wat om.
De hond was helemaal uit oost duitsland gehaald om er zo zeker mogelijk van te zijn dat hij geen hd zou hebben
Helaas lagen beide heupen gewoon helemaal los
Na een paar dure operatie's loopt ie nu weer redelijk normaal en zonder pijn

Helaas is er bij jouw hond ook sprake van artrose
Ik wens je heel veel sterkte met je beslissing