Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Charlie schreef:Soet schreef:Washandje lijkt me niet zo erg nee.
Afleiding geven inderdaad. Maar ik zou je cavia echt niet gaan volproppen ofzo. Heb je speeltjes? En als je ziet dat hij er in bijt ofzo; Dan duw je zachtjes z'n hoofd vast. Aangezien hij toch op je schoot ligt is dit niet zoo moeilijk lijkt mij.
Washandje kan geen kwaad. Je kan hem inderdaad ook op schoot houden en hem borstelen ofzo (lekker vertroetelen, dan heeft ie ook afleiding!) , en dan zijn hoofdje weg 'duwen' als ie eraan wilt gaan zitten. Zal hem nu geen extra's meer geven.
dewitje13 schreef:rivanalover schreef:Kan het kwaad als je een washandje om hem heen ligt?
Dat hij dat washandje niet opeet ofzo...
Het kan denk ik geen kwaad als hij aan het washandje gaat knagen. Ben je al naar de DA geweest?
Citaat:Washandje kan geen kwaad. Je kan hem inderdaad ook op schoot houden en hem borstelen ofzo (lekker vertroetelen, dan heeft ie ook afleiding!) , en dan zijn hoofdje weg 'duwen' als ie eraan wilt gaan zitten. Zal hem nu geen extra's meer geven.
Citaat:Hij heeft nog wel zijn worteltje die ik een uur geleden heb gegeven, is dat niet erg?
Annechien schreef:wat voor een dierenarts is dat????? Een abces moet direct bestreden worden met antibiotica! Want de kans is zeer groot dat zich ergens anders ook een kan ontwikkelen omdat hij al geknapt is.
rivanalover schreef:Heb net nog even aan mijn moeder vraagt waarom niet.
De dierenarts zei dat als ik antibiotica geef dat de darmen verstopt raken, en krijg je nog meer problemen.
Ronnie25 schreef:Ah arm beestje. Sterkte ermee... hopen dat het goed gaat.
Annechien, ik denk dat de DA het wel beter weet als jij![]()
![]()
Hoelang kan het gaan duren voordat hij erbovenop is ?